Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Bak bakayım gözlerime

Bak bakayım gözlerime
 

Melun şeytan!!!!!


Teşekkürler

Teşekkürler sana ey sevgili

Sen olmasaydın

Kimseler fark etmeyecekti 

Benim bir şeytan olduğumu

İşte itiraf ediyorum şimdi

Evet ben bir şeytanım

Kırmızı gözlü mavi kanlı

Sivri kulaklı güdük boynuzlu

Ayakları toynaklı çifte tırnaklı

 

Yerden göğe kadar haklısın

Bana güvenmemekte

Çokça da nefret etmekte

Diğerleri gibi değilsin sen

Onlar göremedi

Bendeki saklı yüzü

Ama sen sen farklısın

Hiç kanmadın

Güzel sözüme tatlı dilime

Anlayıverdin hemen

Aslımın şeytan olduğunu 

Sarımsak as

Bahçedeki asmanın dallarına

Haçlar çak duvarlara

En iyisi sevdiğim

Al eline haçı ve çekici

Vur göğsümün ortasına

Kanat yüreğimi

Kurtul şu şeytan benden

Doğrusu

Ben de sevmedim

Bu şeytan beni

İnanmayacaksın ama

Sonunda 

Ben de geldim imana

Bak söylüyorum işte

"La ilahe illallah"

Ya sen canım ya sen

Bak bakayım gözlerime

           

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..