Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bak Sonra Ağlamayacaksın

Bak Sonra Ağlamayacaksın
 

Ali Aslan bey efendimiz canlarım:)


Sözlerim sana halkım
Kulağını aç beni dinle
Dediklerimi düşün bir kere
Ben seni seviyorum ey halkım
İstediğini yapabilirsin

İyi de kötü de yapsan
Bir şey demem katiyen sana
Ben sadece
Senin üzülmemen için konuşurum

Dedim ya halkım
Ben seni çok seviyorum
Sen üzülürsen ben üzülürüm

Onun için
Gördüğüm yanlışlarını
Dile getirip duruyorum

Takdir senin tabii
Sen ne istersen yapabilirsin
Ben seni sevmeye devam ederim
Ama
Yanlış yapınca üzülürsün biliyorum
İşte o zaman ben de üzülürüm

Ben senden
Harekete geçmeden önce
İyi düşünmeni istiyorum halkım

Düşüneceksin
Düşüneceksin
Düşüneceksin
Bir karara varacaksın

Bu kararını
Görüşlerine güvendiğin biriyle konuşacaksın
Şüpheler var mı ona bakacaksın
Yoksa yola devam diyeceksin
Şüphesiz olacaksın yürüdüğün yolda

İşte o zaman
Hem kendini hem beni sevindireceksin

Gördüğüm kadarıyla halkım
Sen düşünmeden yola giriyorsun
Şüphe taşımadan yol alıyorsun
Uydum sürüye diyerekten

Bu yanlış halkım bunun adı teslimiyettir
Teslimiyet halkım sadece Allah’a olursa doğrudur
Onun dışında
Asla ama asla teslimiyeti düşünmeyeceksin

Sen yapıyorsun biliyor musun halkım
Taraf tutuyorsun hem de bilinçsizce
Hani takım tutar gibi
Bu olmaz halkım bu yanlış

21. yüzyıl Türkiye’sinin insanı
Bilinçsizce taraf tutmaz
Neden niçin taraf tuttuğunu bilerek
Taraf tutar bugünün Türkiye’sinde insan

Tuttuğu taraf
Türkiye insanını mutluluğa götürecekse
Aklı ve değerlendirmeleri buna evet diyorsa
O yöne yönelebilir

Fakat halkım
Burada da taraftar gibi davranamaz insan
Gözlemlerde bulunur
Gidişat Türkiye’yi arzulanan hedefe götürürse
Tamam eyvallah der
Gidişat Türkiye’yi arzulanan hedefe götürmez görünüyorsa
Hemen başlar uyarılara
Döndürür kötüye gidişten yönetimi

Dünyaya bakacaksın halkım
İyi gelişmiş ülkelere bakacaksın
Onlardaki gelinen noktaya bakacaksın
Ve sen de onu isteyeceksin yönetenden

Sen halkım
Böyle misin acaba söyler misin bana
Değilsin halkım

Öyleyse halkım
Öncelikle bu yöne yöneleceksin
Değişip güzelleşeceksin
Türkiye’yi de yani ülkemizi de o yöne çekeceksin

Yani halkım
Değişeceksin güzel düşüneceksin
Güzel söyleyeceksin güzel davranacaksın

Ve halkım
Hem kendine hem nesline güzel günler yaratacaksın

Benden bu kadar halkım
Benden bu kadar

Seni çok çok seviyorum halkım
Ve seni mutlu görmek tek dileğim
Bunu unutma

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..