Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Bana ne ama sana ne değil

BANA NE İSE MESELE, SANA NE DEĞİL BU İŞTE

Farkındayım derken biri size, farkında mıdır kendinin, kendi dışında olan kimselerin?!

UFO gerçeğini kim biliyor?

Şahsen bilmiyorum…

Bilenler söylüyor…

UFO, eşittir(=) “tanımlanmayan uzaylı yaratıklar” diyor bu konuyu araştıran, az biraz da olsa bilenler…


Ail mi cahil mi ne ise, bana ne olur... Ama ne, olmaz burada...
Ağzınız az biraz laf yaptı mı acayip prim yaptınız gitti şu bizim medyada…

Pragmatist bir illiyette sıkışmışlar da aport ta, bekliyor hoş seda ile mi yoksa başına buyruk yaşamın başına buyruk olmayan özel hezimetlerindeki yüzünde?

Yahudi’nin Gazze’deki Müslümanlara yaptığı zulüm ve yok etme projesinin ardındaki mesele her ne ise “bana ne!” denen bu kendini koruma yaklaşımına; sığınmak olmaz… Olmuyor da… Burada bana ne(!) kelamı yok, olamaz… Olmamalı da…

Burada sana ne de yok!

Burada insanlık var ve dünya’ya yaşamaya gelmiş, yaşamak için çırpınan insan var…

Yaşamın tüm gerçeği ile kol kola girmiş; yaşam hakkı var… Çocuklar var… Kadınlar var… Masum halk var…

Burada; vicdani bir mesele var… İnsan olmanın gerekliliği var…

Birleşmiş Milletler var ama nerede?

Ne yapıyor?

Film seyreder gibi 21 yüzyılda; Yahudi’nin Filistin’deki, Gazze’deki insanları yok etmesini seyrediyor…

ABD’LERİ kendi derdine düşmüş…

“Kriz var, kiriz…”diyor…

Senin küçük eyaletinde dünya’yı hiçe sayan bir zihniyetle, “bana ne, bizden olmayan yok olsun…”zihniyeti var…

Kabahat var ama bu kabahat, kulağı çekilecek cinsten değil… Haddizatında bu asimile etme zihniyeti kabahat değil, suç... Suç…

Bana ne’cilik falan burada işlemez…

Yarın sana da; “bana ne” demezler mi sana?

Adolf Hitler senden olanı yani, Yahudi Irkını yok ederken kimseler “bana ne mi!” dediler sana…

Türkiye Cumhuriyeti Yahudilere kapılarını açmadı mı?

İnsanlık için, soykırıma karşı gelmek için… İnsan olanın yapması gerekende, her millet kendine düşeni yapmalı değil mi insan olanın yapması gerekende?

“UFO’LAR basmış dünya’yı” derse birileri “bana ne…” demek ayıp değil, acayip değil…

Ama insan olan için iyi ya da kötü için “bana ne” yerine, hep beraberlik için ele ele olmaz mı insanlık? Olması gereken de İnsanlık… Bana ne? Değil… Sana ne de değil… Size ne, hiç değil…

Mamafih 'bana ne'nin anlamına uygun düşecek, ilgilenmiyorum vaziyeti; bizim medyanın öne çıkarttığı televizyonlarımıza girip, sayemizde para ve şöhret kazananların özel hayatlarında ne yaptıkları…

Seda Sayan’ın gözaltı torbalarından bana ne...Genç kocasından, bana ne…

Ama ve lakin Kanal D gibi çok izlenen bir özel televizyonda program yapması “bana ne” “bize ne…” değil ama…

Biz kişilerin; şöhretlerine şöhret katarken, (onları seyretmesek de televizyonun başındaki magazin zihniyetçileri oluruyla)radyo televizyon mevzunları işsiz…

Onun için hiçbir eğitim, öğretim kurumundan nasibini almamışlara; yol açan zihniyetlere de “bana ne..." yok!

Yeter artık sıkıldım zıpladığım kumandamla; aynı yüzleri “ne var ne yok” diye baktığım televizyonlarımda, içeriği boş konuşmalardan!

Bana ne Bergüzar’ın aşkından…

Okan Bayülgen’in çokbilmiş tavırları ile makinesinden…

Beyaz’ın yıllardır gösterilen yüzünden… Sevgililerinden… Bana ne… Kime ne… Bize ne… Hayatıma anlam katmıyorsa izlediğim her ne varsa; bana ne değil mi şimdi yani?

Dünya’da olan biten ne varsa, bana getiren her ele sevgiyle, saygıyla, hürmetle çok teşekkürler ederken, beni seni, onu, onları ilgilendirmeyenlere güle güle… Bana ne'ler yakışmaz bana...İnsanlar ağlarken... Bana neler, sana da neler ederler bir gün bu bana necilikte sonra...

 
Toplam blog
: 24
: 579
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

İşletrme  ve sosyoloji okudu, halen Ege Üniversitesi İktisat Fakültesi Yüksek Lisans  öğrencisidi..