Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Barış için özür dilemem gerekirse Kürtlerden dilerim...

Barış için özür dilemem gerekirse Kürtlerden dilerim...
 

SEN DE KATILSAYDIN BİZE 

Ne güzel olurdu

Sen de katılsaydın bize

Yenerdik o zaman bencilliği

Omuz omuza

Paylaşır büyürdük

Dayanışır büyütürdük

Ne güzel olurdu

Sen de katılsaydın bize

İşbirliği yapardık

Sorun çözücü olurduk

Sorunsuz kalırdık güçlenirdik

Güçlü olurduk

Yakın olurduk yakınımıza

Dost eylerdik herkesi birbirimize

Ne güzel olurdu

Sen de katılsaydın bize

İsterdik

Dilerdik

Çalışırdık

Ne güzel olurdu şu dünya
 

Özür dilemem gerekirse Kürtlerden 

Özür dilerdim sıkılmadan

Ölümler dururdu

Barış gelirdi

Şenlenirdi gönüller

Şenlenirdi evler

Şenlenirdi dağ tepe tarla ekin

Bereketlenirdi ürün

Sorma

Yönümüz tevazua bizim

Gözümüz yoktur abartıda bizim

Tevazuuyla eğlenir

Tevazuuyla güleriz

'Neylerse güzel eyler hak' diyenleriz

Tevazu yolu

Hakkın yolu bilenleriz

Ah

Ne güzel olurdu

Sen de katılsaydın bize

Savaşlar dururdu

Barış gelirdi ülkemize

Dururdu şu olümler

Dururdu şu öldürmeler
"

***

Allah emri:

"Bir insan öldüren bütün insanlığı öldürmüş olur" değil mi?

Gel öyleyse sen de katıl bize...

Bitsin şu öldürmeler...

Bitsin şu ölümler...

İşte böyle canlar...

Ben sadece bu ölümlerin derdindeyim...

Bilsem duracak şu öldürmeler...

Bilinsin ki seve, seve canımı veririm!

Benim dünyam küçük, küçücük..

Öldürme olmasın ölüm olmasın bir de..

Ben devlet olsam bir bunu hedef seçerim işte! 

Bir de özür dilemem gerekirse Kürtlerden, özür dilerdim sakınmadan! 

Barış gelsin yeter...

Yeter canlarım...

Yeter... 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..