Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Barış Manço ve hayır şarkısı

Barış Manço ve hayır şarkısı
 

Merhabalar; 

Son günlerde gündem epeyce referandum ile dolu... Siyasi yazgı bir koşturmaca içinde. Kimi evet kimi hayır peşinde. 

Lakin bu koşturmaca içinde bazıları çok sevdiğimiz şeyleri, kişileri, şarkıları da siyasete alet etmek istiyor. 

Eminim ki Barış Manço'yu sevmeyen yoktur. Kimizin çocukluk kahramanı kimimizin gençlik kahramanı idi. Bir gerçek vardı ki ailemizden biriydi ve sıcacık girmişti kalplerimize. 

Barış Manço 40 yıllık sanat, 56 yıllık özel yaşantısında hiçbir zaman siyasete karışmadı ve siyasi patent taşımadı. Ne sağcı idi nede solcu. Halktandı. 

MHP Referandum kampanyasında Hayır isimli şarkıyı kullanacakmış. Oldukça yanlış. Evet ya da hayır için değil, siyasi parti adı içinde değil. Barış Manço ve O'nu seven milyonlar için yanlış. Çünkü biz Barış Manço'yu da şarkılarını da hiç siyasete karıştırmadık. Şimdi ise karışmasını yine istemiyoruz. 

Bıraksınlar Barış Manço'muz bizimle kalsın. Siyasi çekişme ve kavgalara Barış Manço ve eserleri alet edilmesin. 

Bu çerçevede Barış Manço Rock Derneği "Dokunmayın Barış'ıma ve Şarkılarına" kampanyası başlatacak. 

Son zamanlarda oldukça duyarsızlaşan bizler bari bu konuda sesimizi çıkaralım ve Barış Manço'nun çekici bir siyasi malzeme olarak görülmesine dur diyelim. 

Hangi görüşten olursanız olun tepkinizi lütfen dile getirin çünkü burdaki konu siyaset değil Barış Manço'dur. 

Barış Manço Rock Derneği 

http://www.barismancorock.org 

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..