Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Başarı Ertuğrul Sağlam'ındır!..

Başarı Ertuğrul Sağlam'ındır!..
 

Şaka falan değil, gerçek bu!..


Bursaspor Maçı başlamadan evvel; ''Kim ne derse desin Bursa Şampiyon olacak!..'' diye bir yazı yazacaktım. Vazgeçtim bir anda.

Şaka falan değil, emin olun doğru söylüyorum...

Futbol'la çok ilgili olmadığımı daha evvelki bâzı yazılarımda belirtmiştim. Bu yıl; Bursaspor'lu falan değilim ama Bursa'nın Şampiyon olmasını çok istedim. Diğer takımların taraftarları lütfen kusuruma bakmasın, özellikle de dört büyüklerin taraftarı kusuruma bakmasın.

Bu, onlara karşı bir tavrım olduğundan değildir...

Bundan, Türk Milleti ve Türk Sporu olarak hep birlikte kazançlı çıkacağımızı tahmin ediyorum.

Geçen yıl da Sivasspor'un Şampiyon olmasını istemiştim gönülden. Ama olmadı...

Gelecek sezon da Anadolu'nun bağrından başka bir takım Şampiyon olsa, inanın hiç gocunmam, hattâ memnun bile olurum şimdiki gibi.

Bu, başarıların dört büyük takıma kilitlenmediğini, Türk futbolunun ciddî mânâda mesafe aldığını görme açısından çok büyük ve sevindirici bir olaydır bence...

Öyle Ümit ediyorum ki Bursaspor, Şampiyonlar liginde de çok güzel işler başaracaktır.

Çünkü başlarındaki Ertuğrul Hoca, inanın tek başına bir çok işi başarmaktadır.

Kim ne der'se desin, O'nun; beyefendi kişiliğinin, takım üzerindeki olağanüstü motivasyonu; Takıma vermiş olduğu futbol bilgi ve bececerileri ile eşittir.

Bursasporun Şampiyonluğu; O, tevâzuundan, her ne kadar başka şeyler söylese de, Ertuğrul Sağlam'a âittir.

Yöneticisinden-futbolcusuna, Sağlıkçısından-malzemecisine... Başarılar, hiç kimseye haksızlık etmeme adına; her zaman, herkese bölüştürülüyor olsa da, ben bu iddiam'da musır'rım.

Türk fotbolu bundan çok şey kazanacak.

Bursaspor ve Ertuğrul Sağlam; Türk Futboluna çok şey katmış, katmaya da devam edecektir.

Eminim ki, Ertuğrul'lu Bursaspor; Şampiyonlar Ligi'nde de birçoklarının ezberini bozacektır.

Bursaspor'a, daha nice başarılar diliyorum.

İnşâAllah Türk Futbolu'nun, Bursaspor'la; Yurtdışı'nda da, çok şeyler kazandığını hep birlikte görürüz.

Hayırlı olsun...

Bektaş Azizoğlu

17.05.2010, pazartesi

İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..