Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başka bir ülkeye aşık olunur mu?

Merhabalar,

Döneli bir hafta oldu ama ancak yazmaya oturabildim.

Bu blogda bir ülkeye aşık olunur mu? sorusuna yanıt arayacağız:)

Güzel Asya...

Tam iki hafta önce Bangkok'a indiğimde tanıştım kendisiyle. Önce o güleryüzü etkiledi beni. Bir süre bakıştık ama hemencecik kaynaştık. Bir haftalık yaz aşkım ömür boyu sürecek bir hayranlık yarattı bende bunu açık yüreklilikle söylüyorum. Tayland Seni Seviyorum:)

Bu romantik giriş sonrası "ölmeden önce görmeniz gereken 3 yerden biri" olan (bence yani) Tayland gezimden bahsetmek istiyorum:)

Detaylı, incik cincik şurası burası böyle şöyle diyebilecek kadar gezemesem de 3 günde 4 kez uçtum... 3 ayrı şehirde 3 farklı otelde kaldım. Taksiler, Turlar derken 1 haftaya sığdırabildiğim kadar Tayland sığdırdım:)

Bangkok - Phuket - Pattaya 3 Cennet şehir. Güleryüzlü, dost insanlar (Azıcık dolandırıcılar ama büyük paralara yapmıyorlar:) Kavgasız, gürültüsüz... her şeyin inanılmaz şekilde düzensiz yapıldığı ancak tıkır tıkır işlediği cennet ülke. Günlerce yazabileceğim bir duyguyla bağlandım ancak çok yazıp sıkmak da istemiyorum. Parası ve vakti olan siz değerli blogculara önerim hiç beklemeyin ;) (Sanki anlaşmam var ülkeye gelen turistlerden 5 dolar alıyorum:)

En kısa zamanda kendisine kavuşmayı diliyorum :) (Eğer bildiğiniz bir fırsat varsa yönlendirmelere açığım lütfen:)

THY

Ülkemin değeri olan bu şirketle gurur duyuyorum. Her şeyi ile dört dörtlük hizmet. Cabin crew get ready for landing....

Tatil sonrası çalışmak...

İnsanın aklına çılgınca şeylerin geldiği gereksiz bir hafta on günlük zaman dilimi... Pazar Sendromundan çok daha fena... Of düşman başına. Neler geçmedi ki aklımdan... Kaçayım gideyim Tayland'da bir köye yerleşip ilk seçimlerde muhtarlığa oynayayım... Olmayınca olmuyor siyaset pis bir şey.

Ülkem adına...

İlginç bir dönemden geçtiğimiz ortada. Yüzlerce olay kalabalığının arasında ne olduğunu bile bilmediğimiz bir refarandum beklemekte. Hepimiz için "hayır"lısı...

Unutmamak gerekir ki...

Bunu söylemek için birilerinin karşıtı ya da yandaşı olmaya gerek yok. Keza söyleyeceğim şey benim fikrim değil parçası olduğum bir fikir : "Yaşadığı yüzyıldan bu yana eylemleri ve devrimleri ülkenin bütün insanlarına hitap eden, bugün bile takip edilen ideolojisi kendisi ile birlikte ölmeyen tek fikir ve devlet adamı Mustafa Kemal Atatürk'tür".

Saygılarımla.

Amatör Blogcu

"Burak"

 
Toplam blog
: 9
: 327
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

Günlük, sportif, sade, kot üstüne t-shirt, makarna üzeri yoğurt tadında, yormadan sıkmadan hasbih..