Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Başlık Cezbetmese de okuyalım

Okuyun beni anlayın isterim
GÜZEL GÜZEL YAŞAMAK
Bırakalım şu
Kısır çekişmeleri halkım
Aynı zamanda
Kısır çekişmeci siyasilerimiz
Gelin
Herkes işine gücüne baksın
Herkes herkesle
Barışık bir şekilde yaşasın
Tatlı dil güler yüz
Toplumun yüzü olsun
Herkes
Çevresine güler yüzle baksın
Seslendiğine tatlı dille seslensin
Gerek bakışıyla
Gerek seslenişiyle
Karşıda hoşluk yaratsın
Karşıdaki de
Benzer şekilde davransın
İşte budur
Güzel güzel yaşamak ya
İşte budur
Toplumu dinamik kılan etmen ya
Ben
Hasretle dinamik toplum diyorum
Bir söylüyorum
Ağzımdan bin çıkıyor canlarım
Dinamik toplum
Dinamik toplum
Dinamik toplum… Diye
Şunu bileceğiz ve onu arayacağız
Toplumsal kalkınma insana değer kazandırır
Toplumsal kalkınmada
İnsanlar yarın endişesi asla taşımazlar
Yarınları çok güvendedir onların
Yaşama güdüleri gerçekleşir
Güvenlik güdüleri gerçekleşir
Sevilme güdüleri gerçekleşir
Bir statüye bağlılık güdüleri gerçekleşir
Kendini
Özgürce ifade etme güdüleri gerçekleşir
İşte bunlar gerçekleşirse
O insanlar mutluluk olurlar
Mutlulukları gelip geçici değil bakidir
Siyaset bunu gerçekleştirme yarışı olmalı
Siyaset bunu gerçekleştirmek için
Barışık siyaset olmalı canlarım
Cana susamış siyaset görüntüsü silinmeli
Siyaset tatlılıkla yapılmalı
Güzellik üretmeli sadece
Güzellik canlarım çirkinlikle asla üretilemez
Siyasiler bunu öğrenmeli ve yaşamalı
Bugünler canlarım
Bu hasretimle gelip geçiyor
Ben ona yanıyorum işte
Allah insanı yaratırken
İnanılmaz güzelliklerle yaratmış
Biz bunu ilerletmeliyiz daha da
Son günlerin siyasi çalkantısı
Buna ket vuracak gibi
Bana öyle geliyor
İnşallah yanılıyorumdur
Ben aklı başında insanların
Hırsı tepesini aşmamış insanların
Tevazuda ileri gitmiş insanların
Bilen yapabilen olabilen insanların
Gelecekle ilgili düşünüp
Düşündüklerini söylemelerini bekliyorum
Çünkü
Güzellikler iyi insanların eseri olur ancak
İyi insanlar biraz fazlaca savaşımcı olsalar daha iyi olacaklar
Üzgünüm ki ülkemiz bugün bu konuda zayıf
Gelin canlarım
Güzel güzel yaşamayı huy edinelim


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..