Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '13

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram düşünceleri / Kutuplaşmayı bitiren bayramlar

Bayram düşünceleri / Kutuplaşmayı bitiren bayramlar
 

Koskoca bir ramazan ayı geride kaldı. 16 saate varan oruçlu gündüzleri, neşe ve şükür dolu iftarları, mahya mahya, yıldız yıldız geceleri ve gözyaşıyla yoğrulmuş sahurlarıyla artık anılarımızda..

Şimdi bayrama ulaşmanın sevincini yaşıyoruz. Birçoğumuz evde oturup yakınlarının ziyaretini beklerken birçoğumuz da bayramlaşma denen o güzel olay için yollara düşmüş durumda. Düşünüyorum da son zamanlarda sıkça yaşadığımız o zehirli kutuplaşma ve çatışmaların üzerinden adeta silindir geçmiş gibi. Oruç tutan- tutmayan, namaz kılan- kılmayan  herkes olmasa da çoğunluk birbirine karşı anlayışlı ve saygılı. Ben işyerimde tutmayana çay ısmarlıyorum ama o saygısından yanımda içmek istemiyor. Akşam iftar için aldığım sıcak pideden koparıp ona veriyorum ve yanımda olmasa da göz hakkı için yemesini istiyorum.

İşte ihtiyacımız olan şey bu. Karşımızdakini anlamak ve olduğu gibi kabul etmek..Sahip olduğu değerlere saygı göstermek.. Başka ne isteyebiliriz ki? Vatanımız bir, bayrağımız, dilimiz, tarihimiz ve dinimiz bir..Neyi paylaşamıyoruz?

Velhasılı sonsuz güzellikleri ve ilginç gündemleriyle renkli bir ramazandan sonra bayramın güzelliklerini yaşıyoruz. İstiyoruz ki bu güzellikler hiç bitmesin. Ülkemizde hayat bayram olsun..

 
Toplam blog
: 343
: 446
Kayıt tarihi
: 19.02.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi mezunuyum. Teknoloji Yönetimi dalında mast..