Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '15

 
Kategori
Müzik
 

Bazı şarkıları dinlemeyi yasaklamak lazım kanımca...

Bazı şarkıları dinlemeyi yasaklamak lazım kanımca...
 

Bu gün cumartesi…

Penceremden pırıl pırıl bir güneş doğdu odamın içine. Geç gelen bahar nihayet kendisini göstermeye başlarken gönlüme dolacak neşeli bahar güneşini bekliyorum.

Aniden bir şarkı çalıyor radyomda… Sözler kazınıyor yüreğime, hatırlıyorum ve  fark ediyorum ki yanaklarım ıslanmış göz yaşlarımdan .

Hangimiz yaşamadık “aşk acısını” ?

Hangimiz yasaklamadık kendimize bazı şarkıları dinlemeyi bu acıyı yaşarken…

Ve hangimiz şarkı sözlerinde kıyım kıyım olarak yerli yersiz ve apansız ıslatırken gözyaşlarımız yanaklarımızı “benim, tam benim hissettiklerimi anlatıyor, bu benim işte” deyip de köprü kurmadık hiç tanımadığımız ustanınkiyle kendi yüreğimiz arasında?

Karar verdim bazı şarkıların dinlenmesinin yasaklanması lazım aşk acısı, gerçek aşk acısı çekerken .

Biliyorum onlarda hissetmişler doludizgin yaşamışlar ve üretmişler ama…

Olmuyor be dostlar yerli yersiz ağlıyorsun sonra, kapatmak lazım müziği ve dinlememek..

Selam olsun Allah rahmet eylesin mezarları nurla dolsun ammaaa …………

Sabahlar uzak bu sevda tuzak bana

Çok zaman geçti sabrım yok yarınlara

Kaçıncı hasret kaçıncı yalnızlığım sigaramın ucunda

Şimdi yanımda, yanımda olacaktın

Bıraktın beni sevda yokuşlarında

Kuşlar uçurdum, akşamdan sabahlara

Sigaramın ucunda yanar hasretin

Vurur canevimden ellerime kelepçeler vurur

Gel vefasız, gel vicdansız

Çağırmazdım acil olmasa

Gel insafsız ah kitapsız

Yanıyorum arzularınla

Aynalarda gözyaşım var

Ağladıkça yangın çıkar gözyaşlarımdan

 

Gerçekten inanıp sevseydin beni
Böyle sabahları bekler miydim hiç
Çoktan yanımda olurdun çoktan
Gece üç beş nöbetlerine dikmezdin beni
Sensiz kaldığım ilk günden beri
İçimde bir umut vuslata dair
Akşamları imzaladım gözyaşlarımla
Seni aramıyor seni sormuyorsam
Bu senden vazgeçtim demek değildir
Bir daha böyle sevecek olsam bir kalemde silerdim seni

Gel vefasız, gel vicdansız
Çağırmazdım acil olmasa
Gel insafsız ah kitapsız
Yanıyorum arzularınla
Aynalarda gözyaşım var
Ağladıkça yangın çıkar gözyaşlarımdan
Aynalarda hatıralar
Dayanamam firar eder aklım başımdan

AH BE KAYAHANIM ….

Listemde birinci sıradasın yasaklı listem…..

***

Sevmek zormuş
Sevilmemek çok zor
Sevilmemek çok zor
Sevdim ama sevildim mi bilemiyorum
Ağlamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Her gün seni kaderimden dileniyorum
Bir Dilenciyim senden aşkı dilenen
Her fırsatta hor görülüp
Belki gülüp alay edilen
Bir Dilenciyim geleceğini bilmeyen
Senden ne para nede pul
Ne de acımanı bekleyen
Kırdın kırılmayan gururumu ve o
Çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına
Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum her gün seni
Görmek için ve çizmen için
Kaderimin yolun yolunu
Beklemek çok zor
Sabretmek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
Beklemek zormuş
Beklememek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım
Senden bir melek yaratıp
Secde edip kalmazdım
Ben ne Dilenci
Ne de bir gurursuzum
Çok sevdiğim için böyle aşık
Böyle mutsuzum
Kırdın kırılmayan gururumu ve o
Çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına
Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum her gün seni
Görmek için ve çizmen için
Kaderimin yolunu


EH ORHAN AĞBİM YAŞAMIŞ İŞTE YAŞAMIŞ… ÖTESİ YOK …

Yasaklı listeme ikinci sıradan giriş yaptı…..

 

**

Vurgun yemiş misali gönlüm tutuldu aşka
Ciğerimden yanıyorum ben bu defa başka
Bu yangın benle ölünceye dek yaşasın varsın
Dünyanın o son günü sen beni arayacaksın

Doymadım doyamadım sevmelere seni ben
Kimseyi koyamadım yerine yeniden
Saymadım sayamadım sensiz geçen yılları
Ne inkar ne itiraf bu yalnızca sitem

Zannetme bir gün geri dönmek değil niyetim
Hasrete teslim oldum asla gelmeyeceğim
Bu yangın benle ölünceye dek yaşasın varsın
Dünyanın o son günü sen beni arayacaksın


E DELİ DOLU AMMA BU KADAR DUYGU YOĞUNLUĞU YAŞAYIP YAZARSAN…

BÖYLE DE ÖLÜMSÜZ OLURSUN AYSEL GÜRELİM…

İYİ Kİ AŞIK OLMUŞSUNUZ BE USTALAR….AĞZINIZA , O KOSKOCA SEVMESİNİ BİLEN YÜREĞİNİZE SAĞLIK…

RUHLARINIZ ŞAD OLSUN … SAYGIYLA AŞKLA EĞİLİYORUM ÖNÜNÜZDE….

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..