Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bedenimi kanatabilirsin. Ama ruhumu asla!...

Bedenimi kanatabilirsin. Ama ruhumu asla!...
 

Bedenimi kanat. Ama ruhumu asla!...


Sert sevişmelerden hoşlanırım ben. Bilirsin beni sen bebeğim.

Sevişirken bedenimi kanatabilirsin. Hatta... Hafiften tırnaklarını da geçir; istersen...

Ama ruhumu asla kanatma. Olur mu benim şans meleğim?

Bedenimin kanaması çabuk geçer de... Ruhumdaki kanama; Öldür belki de beni. Hem de tek bir  seferde...

Ver coşkuyu gitsin bedenime!... İstediğin kadar hırpalayabilirsin beni. Hatta etimi ve kemiğimi de...

Ama lütfen ruhumu kanatma. Olur mu aşk meleğim?

Öyle bir öp ki beni... Sesi taaaa Arş- ı Ala'dan duyulsun. Hatta Ahrette... Bana, o öpüşünün hesabı sorulsun.

Ama bak! Yalvarıyorum sana...N'olur ruhumu kanatma!...

Sarılırken bana... Yetiyorsa gücün... Kemiklerimi kırabilirsin! Öptükten sonra sen beni... Dudaklarımın rengi değişsin!...

Ama n'olur ruhumu değiştirme. İsteklerinle beni; köleleştirme...

Evet... Bana istediğin gibi davranabilirsin bebeğim... Dedim sana. Evet... Çok haklısın meleğim.Evet... Yine haklısın işte!...

Her şeyi yap bana. Hatta dilediğin gibi davran; canın nasıl istiyorsa... İster kaldır yere çal!... İster gökyüzüne fırlat!...

Ama... Yalvarıyorum sana işte bebeğim!... Bedenimi kanat. Ama ruhumu asla!...

Not: Yazımda kullanılan görsel www.gecce.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..