Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Evimde muhabbet kuşu yetiştirceğim ben.

Evimde muhabbet kuşu yetiştirceğim ben.
 

Eğer hiç beslemediyseniz onlardan; eviniz, çocuklarınız çok büyük bir neşeden mahrum kalmış demektir bence.


Yeni bir projem var!... Sana müjdeler olsun güzel okuyucum!...

Evimde muhabbet kuşu yetiştireceğim; sabır ve şefkatle ben. Hem de renk renk... Desen desen...

Hatta gökkuşağı gibi rengarenk!...

Sonra da o muhabbet kuşlarımı, yavrularıma göndereceğim!... Hem de birer birer, teker teker...

Şüphesiz ki, onları da sonsuz sevgim ve merhametimle büyütürüm ben.

Ha yavrularım, ha muhabbet kuşlarım!...

Nasıl olsa... Eninde sonunda olan... Neşe dolu, coşku dolu muhabbetler değil mi?

Muhabbetlerimi de, yavrularımı da tükenmeyen aşkım ve merhametimle, ısıtır da, büyütürüm avuçlarımda; ben.

İnanmıyorsan bana... Bir çift de, sen al da; büyüt, kendi sevgin ve merhametinle istersen...

Not: Yazımdaki görsel www.akvaryumcenneti.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..