Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BEKLENTİLERİMİZ GÜZEL OLMALI

Bugünlerde

Birçok insanımızda korku görüyorum

Beklentilerimiz güzel değil

 

Öncelikle ve özellikle

Bu Koronavirüs konusunda

Kötü beklenti içine girmemeliyiz

 

Şu sözümüzü

Hatırımızdan çıkarmamalıyız

Daima da aklımızda tutmalıyız

“Güzellik bekleyen

Güzele kavuşur

Kötülük bekleyen

Kötülüğe uğrar”

 

Kim

Ne beklerse ona kavuşur canlarım

Bu bağlamda

Daima güzel beklenti içerisinde olacağız

Ve mutlaka

Güzel beklentilerimize kavuşacağız

 

Koronavirüs

Gelir beni bulur diyen  

Eninde sonunda bu virüsü kendinde bulur

 

Buradaki temel nokta

Pozitif beklenti

Güçlü özgüven doğurur

Vücut bu konuda direnç kazanır

Zararlı bakteri ve mikroplarla

Çok güçlü şekilde savaşım verir

Ve savaşımı mutlaka kazanır

 

Negatif beklenti içinde olan

Özgüven noksanlığı yaşar

Bu da

Vücudun savaşım gücünü kaybettirir

Zararlı bakteri ve mikrop

Vücudu hemen alaşağı eder

 

Kötü beklenti içindekinin duyuları

Hep o kötülükte kilitlenir kalırlar

 

Beyin

Zararlı bakteri ve mikrobu sezer

Hemen salgılama yaptırıp

Bunları yok etmeye kalkışır

Salgılama duyular yoluyla yaptırılır

Duyular vücutta olmayınca da

Bu gerçekleşmez

Gerçekleşmeyince de iş kötüye gider

 

Oysa

Güzel ve iyi beklentide

Duyular vücutta dururlar

Gerektiği zamanda

Beynin emirlerine uyarlar

Salgılamaları hazırlatırlar vücudu korurlar

 

Şunu hiç unutmayacağız

Vücut

Mükemmel bir doktordur

Ve yine mükemmel bir eczanedir

 

Vücudun yenemeyeceği hastalık yoktur

Vücuda zarar verecek zararlı bakteri ve mikrop

Asla ona zarar veremez

Gerekli ilaç hazırdır bu tür vücutta canlarım

 

Bunun için

Bakın kuantum teorisi şunu söylüyor

“Ayıplamaktan

Suçlamaktan

Şikâyetçi olmaktan

Gerçek anlamda vazgeçiniz

 

Var güçle

Kendi işinize kendinizi veriniz

 

Ve

Güzel düşünüp

Güzel söyleyip

Güzel davranarak

Güzel beklentiler içinde olunuz”

 

İşte bu canlarım

Bunu bilinçaltımıza yazacağız

Yani

Pedagojik yola başvuracağız

 

İki bin kez

Sesli ve şimdiki zaman cümleleriyle

“Güzel düşünüyorum

Güzel söylüyorum

Güzel davranıyorum

Güzel beklentiler içinde oluyorum

Kötü beklentilerden

Ayıplamaktan kınamaktan şikayetten

Uzak duruyorum”

 

Bu bilinçaltını yeniden yazma tekniğidir

Ve pozitif bilim olan pedagojinin temel ilkesidir

Deneyin görün

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..