Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Beklentisiz sevgi

Beklentisiz sevgi
 

Evcil hayvanı olanlar bilir. Siz dışardan eve gelene kadar acaba geri dönecek misiniz diye korkuyla bekler. Geldiğinizde hiç görülmedik bir sevinçle karşılar sizi. Sevgi gösterisi yapar sarılır size, o gün çok para kazanmışsınız kazanmamışsınız, güzelmisiniz çirkinmişsiniz, önemsemez o. Sizden bir şey beklemez. Karşılıksız sever sizi.

Çok düşündüm. Onu neden bu kadar çok seviyorum diye.  Ağzı açık yemek yer, yediklerini görebilirsiniz.Islanmaya görsün ıslak halı gibi kokar. Tüylü bir hayvansa çok tüy dökebilir.. Yürüyüşe çıkartır tuvaletini yapmasını beklersiniz. Bütün bunlara rağmen onu karşılıksız seviyorum.

Biliyorum o bana hiç sarılmayacak, hiç yemeye götüremeyecek beni, hiç hediye alamayacak, hiç çiçek getirmeyecek hatta benim çiçeklerimi yiyecek bazen. Ama biliyorum buna rağmen elinden gelenin en iyisini yapacak hep. Ve hep ben onu yemeğe götüreceğim, hep ben ona sarılacağım, hep ben ona çok tatlısın diyeceğim, hep ben ona seni seviyorum diyebileceğim,  ve biliyorum ki hiç bir zaman o sadece bana ait olmayacak. Başkalarına da bana gösterdiği sevgiyi gösterecek. Sevgisini tek elime alamayacağım. Bunu da bekleyemeyeceğim. Çünkü birisini bana bağımlı kılan şey sevgi olamaz, beni birine bağımlı kılan şey de sevgi olamaz.

Bu kadar düşündükten sonra  onu bu kadar çok sevmemin üç nedenini tespit ettim. Birincisi konuşmuyor. Taşlar ve sopalar kemiklerimi kırabilir ama sözler kalbimi kırar. O beni hiç kırmadı. İkincisi beni karşılıksız seviyor. Ve üçüncüsü de ondan hiç bir şey beklemiyorum. Sadece seviyorum.

Eşinizi, sevgilinizi, ailenizi ve dostlarınızı beklentisiz sevebilmeniz dileğiyle.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 76
: 1085
Kayıt tarihi
: 28.11.10
 
 

İnci AKTAŞ 1984 yılında Bursa'da doğdu. Uludağ Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu. İstanb..