Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben bildiriyorum; Eylemdeydim

Ben bildiriyorum; Eylemdeydim
 

Tüketici Hakları Derneği'nin düzenlediği bankaların yargı kararı, yasa hak ve hukuk tanımayan uygulamalarına ve deli dumrul ücretlerine karşı bankalara gitmeme, kredi kartı kullanmama ve işlem yapmama kararı eylemine bugün ben de katıldım üretici bir firma olarak.

Diyeceksiniz ki, niye?

"İşte öyle".. değil..

'Tüketicinin alım gücü olursa ürünlerimi satabilirim' mantığı ve 'toplumun büyük çoğunluğu mutlu olursa mutlu olurum' felsefesi ile yaşam kalitemi yükseltmeye çalışıyorum da ondan.

Bu eylemim, öyle ego tatmini veya gençlik yıllarında yapamayıp bugün kendini tatmin etme şeklinde düşünülen eylemim hiç değil..

Oldum olası haksızlığa tahammülüm olmamıştır.

Bankaların yapmış olduğu haksız kazançlara binaen bilindiği gibi devlet yönetimi tarafından yüksek rakamlarda ceza kesilmiş.

Demek ki bankacılık uygulamalarında korkunç haksızlıklar ve hukuk tanımadan kazançlar elde ediliyor.

Ben böyle okuyorum..

İşin aslı, uluslararası emperyal güçlerin düzenlemiş olduğu -amiyane tabir ile- tezgahlarıdır yaşananlar.

Yöneticilerimize de göz yumdurup, sömürdükçe sömürdüler şu bankalar.

Şimdi de 'ceza muideleri' ile vatandaşın gönlü alınıyor diye düşünüyorum..

Kim bilir cezalar itiraz edilip belki de sıfırlanabilir..

Bunları geçelim.

Ayrıntı dır bunlar..

Eylemimize dönelim isterseniz..

Eylemimi merak ettiniz değil mi?

Tüketici Hakları Derneğine destek amaçlı, A-4 kağıt üzerine kalın harflerle "Kredi Kartı Kullanmıyoruz" yazıp bir bankanın ATM ekranının üzerine yapıştırdım kameradan izlendiğimi bilerek. Üstelik çalışmış olduğum bankama ait ATM'sine..

Ticari hayatım boyunca da haksız kazanca tepki göstermişimdir, göstermeye de devam ediyorum..

Emek kutsaldır.

Sizlere bişey söyleyebilir miyim sevgili okuyucularım..

Dünya öküzün boynuzunda olduğu inancı döneminde depremlerin meydana geliş sebebinin öküzlerin kıpırdayışı nedeniyle olduğu sanılırdı.

Oysa dünya insanların omuzlarındadır arkadaşlar.  

Bi kıpırdasa dünyanın hali nice olur?

Demokratik ve hukuk kuralları çerçevesinde toplum olarak eylem yapmayı bi öğrenebilsek. Sorgulamayı, hak aramayı bi öğrenebilsek, toplumun gidişatı değişebilir diye düşünuyorum.

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..