Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

27 Nisan '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Ben bu isi anlayamiyorum..

Ben bu isi anlayamiyorum..
 

Kimileri bu yaziyi, ben ise Milliyet Gazetesini anlayamiyorum.


Çok kısa bir blog olacak bu blog. Yayına girer mi girmez mi bilmem ama yazmazsam çatlayacağım.

Ben her sabah uyanir uyanmaz yuzumu yikar bilgisayarimi acarim. Ilk baktigim sayfa da www.milliyetim.com.tr dir. Bilirim ki bana memleketimden dunyadan haberler vermek icin bekliyor. Ama son zamanlarda ozellikle bu yeni sayfa duzeni ciktigindan beri bir acaiplik var sanki. Bakiyorum 7 ana baslik altinda donen haberlerin biri spor, ikisi magazin arkasi acik bayan resmi esliginde, biri yasam, bilmem nereden cok guzel resimler, biri pek taninmis bir beyefendiye yapilmis cinsel icerikli bir suclama, digeri sayin cumhurbaskani kimi kimle neden tanistirmis, aci bir kaza haberi insanin icini sizlatiyor... Tamam haberse haber ama bize verdigi ne tartisilir.

Sonra biraz asagi iniyorum, aman Allahim iki sehit daha vermisiz ve bunu benim gazetem, reklamlarin altinda "derbiye ozel sarki" haberinin ucte bir kucuklugunde vermis. Evet "derbiye ozel sarki" haberi sehit haberinden daha fazla yer kapliyor gazetede.

"Sehit haberleriyle milleti uzmek istemiyoruz" gibi sacma bir aciklamayi asla kabul etmiyorum. O zaman hic vermeyin. Ama veriyorsaniz da bunu sehitlerin onuruna yakisir, yarasir bir sekilde verin. Arkasi acik bayani gorup, asagida sehit haberini okumak, ilk haber olarak okumaktan daha cok aci veriyor akli basinda olan insana. Sanki o bayanin Bodrum sefasi sehidimden daha degerli gibi bir anlam veriyor.

Belki yanlis dusunce icindeyim, ama o zaman biri bana anlatsin bu olayin mantigi nedir?

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..