Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Ben bu reklâm işine fena taktım!

Ben bu reklâm işine fena taktım!
 

resim internetten alıntı. Horlamayanlar alınmasın.


Üzümü çalanı değil de bağcıyı dövme halleri vardır…

Ara sıra hey heyler gelir.

Hırsı: Günahsızdan aldıktan sonra vicdan kemirgenlerinle uğraşır durursun; işte buna benzer ruh hallerinin ürünü bu yazı…

Olmamış!

Ben sayfamı çarşaf gibi kaplayan o reklâmı beğenmedim.

Konusu zaten can sıkıcı uyku kaçıran cinsten…

Üstelik uyuyan garibanı: Az kalsın yastıkla boğmaya teşebbüs sahneleri, anları…

Rütük henüz görmemiş; dua etsinler…

Valla diziçelen kanal var ya anında ekrana atıverirdi reklâmı…

Hangi kanal olacak Oya Tekin Hanımın son yazısını okumadınız mı?

Kanal: A tma, T utma, V urma!

Ben yazıyı okudum okumasına…

Kelin ilacı olsa kendi kafasına çalarmış.

Fransız kaldım tüm okuduklarıma; beyin doğa doğa diye gözyaşı döküyor.

Sefalet almış başını gidiyor.

Her yerde kar var; her yerde açlık çaresizlik entrika…

Aptal etti bu sistem abdalları.

İki yaka bir araya gelemiyor.

Hop dedik! Alev Hanım konudan sapmayalım.

Horlayan reklâmdı konumuz…

Farkındayım yine de…

Cık! Olmamış işte!

Kamuoyuna kötü bir örnek!

Uykusuzluktan gözü dönmüş kadının o aleti almaya parası yoksa…

Reklâmda görüldüğü gibi yastıkla bu işkenceye son vermek isterse…

Vebali kim ödeyecek?

Tabii ki sayfadan sorumlu İlhami…

Adamın aklı zaten bir karış havada 10.10.2010 da evlenmek için hazırlık yapıyor.

Geçenlerde “Bir de sevdiğin kıza onu sevdiğini; evlenmek istediğini söylesen iyi olmaz mı? Ekimin onuna ne kaldı şunun şurasında” dedimdi… Adam selamı sabahı kesti.

Aramızdaki hukuk fena halde erozyona uğradı.

İyi niyet: Felâket cellâdının evde kalmış cici tombul saf kız kardeşi…

Tombul saf kız kardeş bu reklâmın içeriğine on üzerinden üç verir.

Onu da dekorasyon niyetine takılan yüzüklerin aşkına…

Sevimsiz horlamaların reklâmları: Aşk sahneleriyle dopdolu olmalı!

Hele derde deva olacak ürün alyans biçimindeyse…

İşbu öneri bir defaya mahsus ücretsizdir.

İleri safhalarda uygun fiyatlarda buluşmak dileğiyle…

Ürünün adını hatırladınız mı?

11.Mart 2010 Perşembe

Alev Meisel Berlin’den

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..