Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

Ben büyüğüm

Ben büyüğüm
 

' Bayramda küsler barışır ' der hep büyükler...diyeceğim ama, ben de büyüğüm artık.

Kimsenin kalbini bilerek kırmayacak kadar,

Kimseyi, hak etmediği bir şeyle suçlamayacak kadar,

Kimsenin değerini hiçe saymayacak kadar,

Kimseyi, bana ihtiyacı olduğunda yalnız bırakmayacak kadar,

Kimseyle - bana haksızlık yapsa bile - küsmeyecek kadar,

Kimseyle, yaşadığımız anılara saygısızlık etmeyecek kadar,

Büyüğüm...

' Boz parmağımı ' demesin bana kimse.

' Küsüm, barışmak gibi olmasın ama, bayramını kutluyorum ' desin, çocukluğumuzdaki gibi.

Bayramınızı kutluyorum değerli dostlarım

Ve

Elimi uzatıyorum, tüm içtenliğimle.

Umarım havada kalmaz...
 
Toplam blog
: 261
: 2212
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

1954 Antalya doğumlu ve Antalyalı'yım. Ülkemin ve özellikle bu şehrin sevdalısıyım. Sanatın pek çok ..