Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben de Duam da estim

Ben de Duam da estim
 

Ben De Duamda Estim


Recep Şaban Ramazan pişsin bu gönül testim
Eller Rabb’e açıktır ben de duamda estim
Peygamberler hürmeti essin bu gönül testim
Semadan nurlar yağsın ben de duamda estim.

Bilirim beş geceyi niyazlar geri dönmez
Mevcuttur üç aylarda göklerde ışık sönmez
Arşı Alâ beklerken dualar yere inmez
Semadan nurlar yağsın ben de duamda estim.

Mevla’m mağfiret buyur her tesbih çekişimde
Feyz alayım nurundan sevabım ekişimde
Kör nefsimden arındır günahtan sekişimde
Semadan nurlar yağsın ben de duamda estim.

Günah ve şer bedenden lime lime dökülsün
Yalvarışlar duyulup kalpten nifak sökülsün
Kahrolsun şeytan atı dürülüpte bükülsün
Semadan nurlar yağsın ben de duamda estim.

Beyhude dolanıp ta elde öğün var sanma!
Nerde Ahret meşalen nefse kanıp ta kanma?
Gasp ettiğin nevalen yakmaz sanıp ta anma
Semadan nurlar yağsın ben de duam da estim. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..