Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '19

 
Kategori
Edebiyat
 

Ben Değil

Isınmıyor ellerim. Isınmayacak da. 
Ne kalabalıklarımı seviyorum ne yalnızlıklarımı.
Kendi kendime konuşuyorum son günlerde.  
Şarkıların akışına öyle bir kaptırıyorum ki kendimi,
hissettiklerimin uyurgezeri olduğumu aynı nakaratı bilmem kaçıncı kez dinlediğimde fark ediyorum. 
Yazık mı bana? Hadi canım sizde…
Merhabalarla gelmeyi seviyorum. 
Elvedalar kanlı bıçaklım.  
Ruju günaydın olanların arasında, benim sürmem gecelerimdir.  
Ne çok şarkı var değil mi biz olamadan bizi anımsatan? 
Akıl işi değil belki. Akıllı olmayı kim istiyor ki? 
Belki siz. Ama ben değil. 
 
İnsan gittiği kadar mı seviyordur, kaldığı kadar mı? 
Ölçüsü nedir bu başlıksız şiirin?
Ya adı? 
İnsanlardan vazgeçmemek için kendinden geçmek aşka yakışır mı?
Aşk görse de, aşık düpedüz kör değil midir?
Uzun zamandır elime almadım kalemi. Kalem beni aldı, yazdı yazdı yazdı… 
Sildim adımı görmediğim tüm duvarlardan. 
 
Kağıtlara sığındığım yerde tek koruyucum kalemim.
Harflerin çağırdığı siz dışında, herkes düşman. 
 
Sahi siz tek bir şarkıyla bir günü bitirdiniz mi hiç? 
Ya da şarkıların sonunu beklemeden diğerine geçtiniz mi? 
Ben insan değilim biliyorum. 
Severdim kendimi. İyi insandım aslında. 
Ama kalbi kırılmışlar diyarında kaldığımdan beri bir başıma, kötü seviyorum beni. 
Ve güzel sevmeme izin vermiyorlar sizi. 
 
Öyle bir yokluk içinde varlık yaşıyorum ki, sırt çeviriyor bana tüm yarınlar. Ve tüm yarımlar. 
 
Siz hiç gözyaşlarınıza saklandınız mı? 
Ona kadar saydılar mı siz saklanırken? 
Kirpikleriniz sobeledi mi sizi olmadığınız yerden?
 
Ahh beni anlamasa da anlıyormuş gibi yapan siz, gölgeme nefes olduğunuzdan bihaber iyi misiniz şimdi?
 
Ben 4 mevsimi birden barındırırken ruhumda, beşinci mevsimi uygun gördünüz bana. 
Gelmeyecekmişim gibi, sevmeyecekmişim gibi, olmayacakmışım gibi. Olduramayacakmışsınız gibi. Öldürecekmişsiniz gibi. 
Bunca esir cümlemin arasında, en özgür kelimelerim olmanızı istemiştim ben oysa. 
 
Siz korkaklığınızın en esmer yanıyla yanarken, ben cesaretimin sarışın darbeleriyle, 
saçma sapan gülümsüyor olacağım anlamak için bir kez daha başa dönüp okuduğunuz cümlelerime. 
Aslında sizli cümleler yazmak istememiştim.
Tamamen ben diye başlamak isterken, sizle değiştim bensizliği. 
 
Biliyorum yazdıklarım sizde kalacak, ben değil. 
 
 
 
Toplam blog
: 25
: 143
Kayıt tarihi
: 07.03.19
 
 

Sosyolog, Aile, İlişki, Evlilik Danışmanı, Oyun Terapisti ve Eğitmen ..