Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Ben geldim.

Merhaba arkadaşlar!

15 Haziran’da çıktığımız tatili 5 Temmuz Pazar günü noktalayarak İzmir’e döndük. Ağustos ayı içersinde dönmeyi düşünürken bir yerde erken dönmüş olduk.

Mavişehir’in güzel havasını ve denizini bırakarak İzmir’in sıcak ve can sıkıcı bir ortama gelmiş olduk. Temmuz ve Ağustos ayında İzmir’de yaşamak gerçekten de can sıkıcı. Geceleri pek uyuyamazsınız. Gündüzleri cayır cayır yanarsınız. Bu aylarda İzmir’de yaşayanlar bilirler.

Ağustos ayına haftalar önce buralara gelmemizin ana sebebi bir başka oldu. Ben gelmek istemedim ama bir yerde öyle gerekti.

Her neyse bendeniz de o güzelim deniz havasını bıraktım ve İzmir’e gelmemle birlikte tekrar sizlere merhaba diyorum işte.

Bu üç hafta önce süre içersinde Milliyet Blog’ta neler olmuş ve neler yazılmış pek takip edemedim. Malum bilgisayar veya lap top olmadığından sizlerden uzak kaldım. Ama görüyorum ki bazı yenilikler olmuş gördüğüm kadarıyla. Kendi özel sayfamızda en yeni bloglar penceresi açılmış. Yanında ki ok sayesinde en çok okunan 9 bloğumuz. Bugün en fazla okunan yine 9 blog, en fazla yorum alan bloglar, bu hafta en fazla okunanlar olmak üzere bize istatistiksel bilgilerin verildiği pencereler açılmış. Bunu bende çok istemiştim. Bu sayede kendimce en fazla hangi bloglarım okunuyor merakım da giderilmiş oldu. Teşekkürler MB.

4 Temmuz’da Fransa’da başlayan Fransa Bisiklet turu’nun ilk etabını Mavişehir’de yabancı uydudan izlemiş 5 Temmuz’da dönmemle birlikte bu güzel turu evimde ki Eurosport kanalından izlemeye devam etmekteyim. Çok geç kalmış sayılmayız. Yarından itibaren her gün etaplarda neler oluyor ve bitiyor analizini yaparız.

Süper Lig tarihinizin analizini yapmaya devam edeceğiz. En son 1974-1975 sezonu irdelemiştik. Fenerbahçe’yi şampiyon yapmıştık. Bu haftadan itibaren de 1975-1976 sezonundan başlamak üzere devam edeceğiz.

Bilindiği üzere Süper ligimizin 2009-2010 sezonunun fikstür kurası da çekildi. Her şey için hayırlı uğurlu olur inşallah.

Bu ara Erdoğan Şahin’le görüşme olanağımız oldu. Bir iki gün içinde bir blokta onun için yazacağım.

Şimdilik görüşmek üzere.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..