Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Lütfedersiniz izninizi istiyorum.

Sevgili okuyucularım.

Uzun zamandır sizlerle tanışıyoruz. 2,5 yıl kadar oldu Milliyet Blog çatısı altında yazmam ve bu ana kadar 460 kadar blog oldu. Beni okuduğunuz için teşekkürler.

Bu veda yazısı değil. Kısa bir süreliğine sizlerden izin istiyorum. Geçen yıllarda olduğu gibi Haziran aylarında tatile çıkmaktayım. Malum yaz geldi ve bunu en iyi bir şekilde değerlendirmek gerekir. Didim Mavi Şehir’de küçükte olsun yazlık bir evimiz var. Çocuklarda gitmek ve dinlenmek istiyorlar. Haklılarda bütün sene boyunca ders çalıştılar ve yoruldular. Şahsen eşim ve ben bu sene gitme taraftarı değildik. Özelikle çocuklarımın babaanneleri ve dedeleri torunlarını yanlarında görmek istedikleri için ve Defne'ninde tüm istekleri doğrultusunda okulların kapanmasıyla birlikte soluğu Didim’de alacağız.

Yine yazmak istesem de Laptop’um olmadığından yine uzun bir zaman Internet’ten uzak kalacağımdan dolayı sizlerin affınıza sığınıyorum. Tatil dönüşü yine değişik konularda bloglar yazmak üzere şimdilik aryanızdan kısa bir süreliğine ayrılıyorum. Takriben Ağustos veya Eylül aylarında görüşmek üzere.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..