Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben hissediyorum

Ben hissediyorum
 

BEN HİSSEDİYORUM.................


Bazen ellerimizin arasından kaydığını hissederiz yaşamın, ya da yaşamak istediklerimizin. Halbuki kayanları elinde tutamamak, kaymasını görmek ne büyük bir çaresizliktir.

Yaşamak isteyip yaşayamamak, zincir ile bağlı kalmak yaşamın kendisine. Ağır prangalar ile. Ne büyük bir çaresizlik. 

Haykırmak, hey özgürlük….. Diye. Acıtmadan ve acımadan.

Gülmek, kahkahalar ile ……. Beraber, utanmasızca ve neşeyle.

Sevişmek, haykırarak ……… Gerginliğin bittiğini bilerek, hesap vermeden .

Sevgilerimle AYRIK OTUM.

YASEMİN YENİL  

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..