Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Beni senle

Beni senle
 

Bahçesinde armut ağacı,
Bir horoz
Bir eşek
Bir de köpek.
Tek odaya dört duvar.
Evveli yanımda olmalı sevdam..
Başka masal
Başka dünya istersem eğer,
Yer yesin beni..

(SR) Kasım-15-2002

Seni beklemekten üşüdüm biliyor musun?
İçim kışa döndü.
Aşklar ve dostluklar, bir bir kırıldı ruhumda..
Acılarım tutuştu.
Cehennem yanıyor san ki içimde.
Oysa, cehennem ötesindeyim..
Tıpkı, iliklerinden suyu çekilmiş mevsimin de ağaç gibiyim.
Hiçlik ötesi hissettiklerim..

Sana söz veriyorum!
Sana gelen yolları kirpiklerimle süpüreceğim..
Gözlerime öyle sürmeler çekeceğim ki senden başkasını görmeyeceğim..

Ne olur!
Bir yudum sen içirsen bana.
İnan!
Senden başkasına söylemeyeceğim.

Bilsinler ki sevdam da sensin, yalnız gecelerimde sabahladığım da..
Bir adım gelsem, biliyorum boğarsın beni sana..

Şimdi;Ilık bir rüzgar olarak essen ve bütün adımlarımı alsan.
Sonra;Sevgi, şefkat, sadakat ağaçlarının altında, sarsan seninle bizi, sensiz hiç bırakmasan..

Biliyorsun!
Kuş yuvam hala tepemde, gölge dinleniminde..
Beni senle, senden başkalarına yar etme.
Ne olur Allah'ım...

Zaman mı? Veda çalıyor........................ Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..