Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Beni Üzüyorsun Bahçeli

Sayın Bahçeli
Lider
Eleştiren değil
Eleştiriye açık olur
Sana bakıyorum Sayın Bahçeli
Durmadan
Ama durmadan eleştiriyorsun
Eleştirilere kulak vermiyorsun
Vermemeyi bırak
Eleştirildiğinde kafanın tası atıyor adeta
Sen bir akademisyensin Sayın Bahçeli
Matematikçi akademisyensin
Sana yakışan
Yapıcı hal ve tavırlara bürünüp
İnsanları dikkatlice dinlemek
Doğrularını kabul edip
Yanlışlarını bu yanlış deyip
Doğrusunu açık seçik söylemektir
Sen bir ülkücüsün Sayın Bahçeli
Ben de bir ülkücüyüm
Ülkü Ocakları başkanlığı yapmış
Bir ülkücüyüm
İkimiz de
Ta baştan beri bu işin içindeyiz
Sen şanslısın bana göre
Rahmetli Başbuğumuz Türkeş
Seni yanına aldı
Sonra da MHP sana kaldı
Ben Halil öğretmen
Öğretmenlikle yetindim kaldım
Buna bir diyeceğim yok
Allah’ın takdiri bu bir şey diyemem
Yalnız
Seni doğru bulmuyorum Sayın Bahçeli
Konuşmaların çok sert ve kırıcı
Oysa
Motoru barış olan ülkücülük
Ülkücüyü böyle kabul etmez
Etmez Sayın Bahçeli
Ülkücü
Seven sevdiren toparlayan olandır
Nefret ettiren kaçıran değildir
Senin bunu bilmen gerekir
Bildiğinden de eminim
Ama sen bu konuyu es geçiyorsun
Bu beni üzüyor işte
Türk soyunun
Dünya durdukça kalıcı olmasını içeren ülkücülük
Kavgayla gürültüyle bu ereğe ulaşamaz
Ülkücü yol Sayın Bahçeli
Sevgi saygı bileşeninde barışla yaşayan yoldur
Şunu hiç unutma Sayın Bahçeli
Ülkücü herkesle
Herkesle ama herkesle barışık olur
Düşüncesini barış çerçevesinde söyler
Kaçırıcı olmadan yani
Ne demek o
Beka sorununa ket vuranlara basın tokadı sözü
Bir akademisyene
Ve bir ülkü yolu liderine
Yakışır mı bu söz Sayın Bahçeli
Yakışmaz
Ben Halil öğretmen
Senden kesinlikle ve kesinlikle
Güler yüzlü tatlı dilli olup halka öyle yaklaşmanı
İstiyorum
Yani Sayın Bahçeli
Sevdiren olacaksın toparlayan olacaksın
Asla nefret ettiren olup kaçıran olmayacaksın
Durum bu Sayın bahçeli
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..