Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Hala Umudum Var / Dizi reyting kurbanı olmasın!

Benim Hala Umudum Var / Dizi reyting kurbanı olmasın!
 

Fox Tv''nin aşk ve macera dizisi “Benim Hala Umudum Var” dün geçtiğimiz akşam 29.Bölümle ekrana geldi. Ozan’ın annesi Emel Hanımı elim bir kaza sonucu öldü. Kazayı yapıp, Emel Hanımı vuran da Ozan’ın can düşmanı Hakan’ın kardeşi Rüzgar. Bu heyecan da reytingleri pek etkilemiş değil ki, yerinde saydı. AB’de 20.sırada, Total’de 25.sırada yer aldı.  

Ozan’ın annesi Emel Hanım ölümü ile Sermin Hürmeriç diziden ayrılmış oldu. Bu ayrılığı Sermin Hürmeriç mi istedi de öldürülmek zorunda kalındı. Yoksa diziye heyecan katmak için senaristler mi öldürdü bilmiyoruz.

Hastanede Ozan annesinin ameliyatını beklerken çok perişan oldu. Kazadan babasını suçladı. Ozan, annesinin son sözleri olan, “Baban bunca yıllık evlilikten sonra” dedi, devamını getiremedi. Ozan, annesinin ne söylemek istediğini babasına sordu. Ama babasından net bir cevap alamadı. Hakan, kazayı Rüzgar’dan öğrendikten sonra hastaneye geldi. Ozan ile karşılaşınca çok şaşırdı. Ragıp Beyle konuştu. Plaka alabildiniz mi diye sordu. Hakan Bey, renk vermedi, geri döndü.

 

Hakan, Asude Hanım’a Umut’un sözleşmesini kendi üzerime alacağım demesi çok üzdü. Magazin basınına Hakan Umut ile evlilik hazırlığında diye bir haber uçurdu. Daha sonra Hakan karşısına çıkan basına, Umut Hanımla evlenmeye karar verdik diye açıklama yapmak zorunda kaldı. Bu açıklama sonunda nikah tarihini öne almaya karar verirler. Hakan Bey, Umut’a düğün hediyesi olarak bir araba alır. Umut, itiraz etse de, Hakan benim karımın bir arabası olmalı, der. Ayrıca, Umut’u memnun etmek için Hale’ye setteki kuaförlük işlerini yapmasını ister.

 

Emel Hanımın ameliyat sonunda kurtarılamadı, ölümü oğlu Ozan’ı perişan etti. Melis Ozan’ı teskin etmeye çalışır. Annesi doğacak kızına sahip çık diye vasiyet etmişti. Annesinin hatıraları ile yüzleşir. Ragıp Beyde oğlundan farklı değildir. Eski anıları suçluluk uygusunu bir kat daha arttırır.

 

Asude Hanım eski kocası Mete ile yemeğe çıkar. Mete ile dedikodu yapan Asude Hanımın biraz neşesi yerine gelir. Mete, Asude Hanıma kıyak yapar, kendi oyuncularından 15 tanesi ile sözleşmesini yenilemez, Asude Hanıma verir. Asude hanımın sekreteri Mete’ye dikkat etmesi için uyarır.

Fotoğraf: Ozan ve Hale, Umut'u koruyabilecek mi?
Yeni bölümü izlemek için tıklayın:
http://bit.ly/13wN0lm 

Zafer Bey kızları Yelda ve Selda’yı bir iş için temizlik ajansına yazdırır. Yelda pek tekin olmayan barda şarkıcılığa başlar. İlk yevmiyesini alır. Ertesi sabah babasına söyler.

 

Musa Hapistedir, telefon açar, kızlarla konuşur, kulaklarını da çeker. Ayrıca kendisini ziyarete gelen garsonuna, babamdan çok seni güveniyorum. İşleri babama bırakma der.

Hakan Beyin muhasebecisi şirkete işlerin dar boğaza girdiğini, kemer sıkmak gerektiğini söyler.

Emel Hanım defnedilir. Zafer de cenazeye gider, Ozan’a baş sağlığı diler. Ragıp Bey Zafer’in başsağlığı için uzattığı eli sıkmaz. Umut da cenazeye gelir, bir ara Ozan ile göz göze gelirler.

 

Rüzgar, okulda gazeteden çarptığı kadının öldüğünü öğrenir. Çok panikler, ben bir katilim. Hakan’ın yanına işyerine gelir, ağabeyine hesap sorar. Niye bana söylemedin diye. Hakan ben de yeni öğrendim, ben de şoktayım. Birazdan buraya Umut gelecek der. Rüzgar, ne olacak Umut duyarsa… Umut, oradan atılır, Neyi duyarsa. Hakan hiçbir şey söyleyemez, Umut’a bakar kalır. 29.cu bölüm burada sona erer.

Yapımcı Faruk Turgut, Yönetmen Adnan Güler, Senaristler Deniz Akçay, Onur Uğraş ve Armağan Gülşahin diziye bundan sonra nasıl yön vereceklerini, 4 Şubat Salı akşamı 22,30 da hep birlikte göreceğiz. 

 

Ben kendi adıma dizinin devam etmesinden yanayım. Dizginler, Yayıncı kuruluş Fox Tv.in elinde. Reytingleri düşük diyerek her an diziyi erken final yaptırabilir. Ben oldum olası şu reyting belasının yapımcı ve de oyuncuların tepesinde Demokles’in kılıcı gibi durmasından şikayetçiyim. Kanallar bu reyting yüzünden dizi katliamı yapıyorlar. Her hafta bir dizi maalesef reyting kurbanı oluyor.

“Benim hala Umudum Var” dizisi için hayırlısı ne ise o olsun, devam etsin.

İyi seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Not: Görseller internetten alınmıştır.

 

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..