Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Hala Umudum Var / Yüzükler takıldı, Hakan'ın Umut'tan hala umudu var mı?

Benim Hala Umudum Var / Yüzükler takıldı, Hakan'ın Umut'tan hala umudu var mı?
 

Star TV. in heyecan dolu dizisi “Benim Hala Umudum Var” da 14.cü bölüm ekranlara geldi. Dizi 2.ci PT gitmesi ile izleyici ilgisi azalmış gibi. Geç saatlere kadar uzaması nedeniyle, reytinglerde bu hafta geçen hafta göre 2'er basamak düşerek, her iki grupta 8.ci sırada yer aldı.

Geçen bölüm sonunda, Ozan’ın babası Ragıp Bey oğlunu, Umut ile evlenmesi halinde, mirasından men etmiş ve bir reddi miras taahhütnamesi imzalatmıştı. Bu işi Umut’un üvey babası Zafer beyin gözü önünde yapmıştır. Zafer de bu evliliği engel olması için yüklü bir çek daha vermiştir. Benim de hoşuma giden, paragöz Zafer Beyin Ragıp Bey’e söylediği son cümleyi burada tekrarlamak istiyorum. “Ragıp Bey, sen yapınca çocuğun için, ben yapınca ahlaksızlık. İkimizin de mücadelesi bir iken, seni benden ahlaklı kılan ne acaba?”.  

Musa, Umut, Ozan ve Hale’ e yemeğe davet eder. Babasının daha önce hediye ettiği arabayı satar ve bu para senin diye yemekte Ozan’a verir.

Ozan, anne ve babasının muhalefetine rağmen Umut ile yüzükleri takmaya kararlıdır. Kız istemeye gelmezler, Ozan tek başına gider. Kızı ister ve yüzükleri Umut’un annesi takar. Buraya kadar Zafer baba engellemez. İleriki bölümlerde aldığı paranın karşılığı olarak, bu evliliği engelleyebilecek mi?

Umut ve Ozan yüzükleri takmaktan mutludur. Ozan ailesinin tavrından dolayı da oldukça üzgündür.

Hakan beyin sekreteri Duygu yıllardır Hakan’ın yanında ve onu sevmektedir. İşi bırakır. Hakan bey mutsuzdur. Sevdiği kız Umut fiziki olarak yanında amma, ruhu başkasına aittir. Kardeşi Rüzgar’ı dinler bütün içindekileri söylemek, içini dökmek için Umut ile konuşmaya karar verir. Pazar günü Umut’u bir kafeye davet eder. Umut gelir, oturur. Hakan’ ın gözü Umut’un parmağındaki nişan yüzüğüne takılır. Umut, beni niçin çağırmıştınız sorusuna cevap veremez ne söyleyeceğini unutur. Burada bölüm sona erer. Önümüzdeki bölümde Ozan’ın tepkisi ne olacak, Hakan bey Umut ile ne söyledi, bekleyip göreceğiz.

Benim Hala Umudum var oyuncu kadrosu hayli kalabalık.  Berk Oktay (Hakan), Gizem Karaca (Umut), Şükrü Özyıldız (Ozan), Semih Hürmeriç (Emel), Ali Erkazan (Zafer), Burak Altay (Musa), Levent Özdilek (Ragıp), Nergis Çorakçı (Zeliha), Hakkı Ergök (Mete), Belgin Erdoğan (Hale), İpek Elban (Duygu), Elvan Dişli (Selda), Bedir Bedir (Tayfun), Ayberk Koçar (Ali), Fatih Ayhan (Kuaför Fırat), Leyla Başak (Seçil), Nedim Suri (Yiğit) ve Laçin Ceylan (Asude) oynuyor.

Senaryosunu, Onur Uğraş ve Armağan Gülşahin’ in yazdığı, yönetmenliğini Nisa Akman, Yapımcılığını Faruk Turgut – Gold Yapım üstleniyor.

Dizi maliyetleri çok yüksek, 2. PT gösterilen diziler yayıncı kuruluşlara getirisi az. Dilerim bu güzel dizi erken final yapmak zorunda kalmaz.

İyi seyirler.

06.10.2013 / Saat: 13,10

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..