Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Siyaset
 

Benim Vekilim "..." Olmalı

Bin kişiye; herhangi bir parti, isim, grup belirtmeksizin “sizi ve şehrinizi temsil eden vekilinizin, milletvekilinizin nasıl olmasını istersiniz?” diye sorulsa ve cevaplar tamamen ve vatandaşın ifade ettiği gibi yazılsaydı acaba merak ediyorum bizim insanlarımız nasıl bir vekil tarafından temsil edilmek isterdi.

1-      Benim vekilim benim halimden anlasın diyebilirdi.

2-      Benim vekilim tecrübeli olsun, konuşmayı bildiği kadar dinlemeyi de bilsin isteyebilirdi.

3-      İyi bir aileye mensup olsun diyebilirdi.

4-      Zengin veya fakir bir aileye mensup olsun isteyebilirdi.

5-      Kendisinin dikkate alınmasını isteyebilir ve sürekli vekiliyle iletişim kurabilmeyi isteyebilirdi.

6-      Vatandaşlar arasında taraf tutmamasını isteyebilirdi.

7-      İyi eğitimli olmasını isteyebilirdi.

8-      Benim milletvekilim adil olmalı diyebilirdi.

Veya...

Birçok şey isteyebilirdi. Eminim oldukça ilginç cevaplar ve sonuçlar ortaya çıkabilirdi veya var olan sistemin ve vekillerinin ideal vekiller olduğunu veya vekilleri hiç tanımadığını, vekilleri ile ilgili herhangi bir bilgisinin olmadığını söylerdi.

Sahi sizce sizi, şehrinizi temsil eden vekiliniz, milletvekiliniz nasıl olmalı? Şahsen ben herhangi bir partiye üye olmadığımdan mıdır nedir bilemiyorum, bana bu zamana kadar vekilimin, beni temsil etmesini istediğim milletvekilinin nasıl olmasını istediğimi soran olmadı. Bu açıdan ben de vekillerimi kendi seçimlerim olarak göremedim.

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..