Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '14

 
Kategori
Psikoloji
 

Benim yüzüme değil, kendi yüzünüze bakıp öyle kusun: Keyifli!...

Benim yüzüme değil, kendi yüzünüze bakıp öyle kusun: Keyifli!...
 

Dokunmayın, içimi dinliyorum. (KEYİFLİ.)


İçimi dinlemek için her gün bu saatte gelip, gördüğünüz yerde oturuyorum; beni görmeden geçip gidiniz.

İlla birini görmek istiyorsanız, yalnız bir koy bulun, içine girin, içinde kalıp içinize bakın. Mideniz bulanırsa kendi yüzünüze sakin sakin kusabilirsiniz.

Ben kendi yüzümde hepinizin yüzüne bakıp bakıp...

Deniz başka mavi, bakıp gördün mü, görüp yaşadın mı? Deniz kendine samimi sokulanları sarar ve bir daha asla bırakmaz o yüzlere.

Geceye giriş yapıyoruz. Rüzgar bu saatlerde bir başka sevimli olur. Elini tutabilirsen, yaşadın, sana yaşlanmak yok!

Sizi tanıdığıma sevindim İstanbul, Güllük'te. Bu duruma İzmir nasıl yaklaşır, bilmem; en iyisi biraz daha saklanmalı Güllük'te.

Bodrum hemen şuranda, içinden 45.dk.nı ayırsan tamamdır.

Tamam olmak ne güzel bir duygu, hele şu güneşin altında; aklından da o "kaka" düşünceleri kovmuş ve ruhunda rahat oturmayı başarmışsan.

Keyifli ile keyfi tanıdım, şimdi onda yol alıyorum....

1. Not: Yine deniz öne geçti, rüzgar yakın takipte, en arkadan gelen benim, gelemeyen de var elbet; gece burada hakiki bir güç.

2. Not:

Böyle dediğime bakmayın

en iyi ben

kendi yüzüme kusarım

lakin onun bile

hakkını veremem

günden pencereden

ve geceden düşerim

denizin mavisinden çıkıp

gülerim bana

benden.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..