Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Haber
 

Bıktım artık!!!

Bıktım artık!!!
 

Bıktım artık insanların bencilliğinden ve görgüsüzlüğünden, benmerkezci olmasından ve ayrıca herkesin ama herkesin kendini birşey sanmasından. Şöyle bir hışımla uzanıp bu kendini bilmez insanları, hayatlarının akıp geçtiği bir aynanın önüne atmak istiyorum. Kendilerini gördükleri dev aynasından vazgeçip, gerçek hayat aynasını izlemeye mecbur olurlar belki...
Şiddet diyoruz, aman çocuklarımız diyoruz... Maşallah her pislik, her yerden adeta fışkırıyor. Utanma yok, vicdan yok, rezillik diz boyu... Ne yapmalı artık? Buyrun pisliğinizde boğulun siz deyip, bu ülkeyi arkana bakmadan terk mi etmeli?
İlçelerde kız öğrencilere tecavüz ediliyor, seçim için neredeyse savaş ilan edecek partililer, önüne gelen üsteğmen tokatlıyor, vurguncu-hortumcu baştacı ediliyor, daha 3 ay kadar önce çocuk tecavüzü gündemdeydi ne oldu sanıklar, bilen var mı?
Haber okumamak, izlememek için direniyorum. Çünkü bu kadar kendini bilmezliği, cahilliği, bu çağda bile ortaçağ karanlığından daha geri görüntüleri izlemek istemiyorum. Beynim ve yüreğim redediyor bu durumu.
Neden bu kadar kızdım?
Mehmetçiklerimiz ve emniyet mensubu görevlilerimiz doğuda yeri gelip şehit olup, yeri gelip gazi olurken, canla başla ülkemi korumaya çalışırken, her yerden şehit haberleri gelirken, gencecik bedenler toprağın altına girerken, kendini bilmezin biri bir üsteğmene tokat atıyor!!!!
Efelenen, dayılanıp, horozlanan; ağalar, beyler, beycikler!!!! Makamlara, mevkilere güvenip kendini bilmeyen acizler!!!
Buyrun sizi doğunun dağlarına alalım, bir efelenin bakalım, orada görelim sizi, kaçacak sıçan deliği aramadan önce!!!!

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..