Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bıktım ben bu cümleden!

Akşam sıkıldım, bazen blog okumak beni rahatlatıyor. Gerçekten beni rahatlatan, bazen ruhumu dinlendiren naif yazılar buluyorum ve bunları okumak çok hoşuma gidiyor.

Ancak ne zaman ki o malum cümleyle doldurulmuş yazıları görüyorum cinlerim tepeme çıkıyor:

"YAŞAMLA ÖLÜM ARASINDAKİ O İNCE ÇİZGİ "

Neymiş bu çizgi, nerdeymiş, kim görmüş, kim gitmiş gelmiş, çizgi nerde başlıyor, yaşam nerde bitiyor, ben kimim, sen kimsin, ayyy çıldırmamak işten bile değil.....

Bilen varsa söylesin bana, ne tarafa düşüyor bu çizgi. İki lafın arası çizgi, yaşamla ölüm arası çizgi.

Ne kadar çok yol alır olduk yaşamla ölüm arasında, SU YOLU yaptık diycem ama artık oda kalmadı. Bu kadar acele etmenin alemi ne. Ölümle gel_git oynamanın cazip bir tarafı varsa banada anlatın bende bileyim.

Nedir bu lafı bu kadar cazip kılan şey anlamadım gitti. Söylenişi hoş herhalde ağızda güzel duruyor... Vatandaş olarak zaten çizile çizile bi hal olduk, bide başımıza bu çizgi çıktı:

"YAŞAMLA ÖLÜM ARASINDAKİ İNCE ÇİZGİ"

Çizin arkadaşım, pembe rüya gibi yatın kalkın bu ince çizgiyi düşünün bol bol kullanın söylemlerinizde; çünkü sizi entel dantel gösterir. Bu arada sizin yaşamınızın altına esas çizgiyi çekenleride boşverin gitsin. Nasıl olsa önemli olan:
"YAŞAMLA ÖLÜM ARASINDAKİ O İNCE ÇİZGİ" değil mi?

 
Toplam blog
: 7
: 541
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

35 yaşındayım. Anneyim, eşim, ev hanımıyım.  1989 yılında gazi üniversitesi işletme fakültesini..