Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '07

 
Kategori
Eğitim
 

İçinden çıkılmayan cümleler

Açmışım yine canım bloglarımı okurken, eğitimle ilgili, hem de kitaplarla ilgili olanı yakalayınca hemen okuyayım dedim. Çünki ben de kitaplardan çok muzdaribim. Benim de oğlum var okuyan, ilkokul 2de bu sene, kızım var, fen edebiyatta fizik bölümünde 4. sınıfda, yani anlayacağınız kitaplardan da, eğitim sisteminden de acaip dertliyim, ruhuma hicran.

Hemen açtım eğitimle ve kitapla ilgili blogu başladım okumaya:

E BE arkadaşlar VİCDANINIZ KURUSUN İNSAN ÖZNEYLE YÜKLEM ARASINI O KADAR UZUN MU TUTAR?

Özneyle yüklemin arasına sığdıracak o kadar kelimeyi nerden buldun? E bir de o da yetmezmiş gibi aç parantez bıdıbıdıbıdıbıdıdıdıd kapa parantezi bir yığın kelime daha.

Ha, bir de işin şu tarafı var: BİR DE ANLAYABİLSEYDİM!

"Varoluşun zorunluluğundan nesnel işlevli kuşakların insanlaşmasından söz etmeden birey ve gruplar, aç parantez (tarihsel evrimsel olmakla birlikte olmasada olur) kapa parantez, siyasal devlet iktidar yönetimi tekrar açparantez(geniş ölçekte sınıfların alçakmıydı yoksa) tekrar kapa parantez, doğal hayvan canlıdan , tutum yaşam tarzından mütevellit."..................rüüüüüüjjjjjjtjtjttjttjt.....derken bittim ben.

Belki de benim cahilliğimdendir arkadaşlar kusuruma bakmayın. Ama ne olursunuz yazı yazarken her eğitim düzeyinden insanların bunları okuduğunu unutmayın. BİZLERİ DE DÜŞÜNÜN biraz daha sade yazalım. ELİMİZE DERS KİTAPLARINI ALIPTA KOPYA EDİYORMUŞUZ GİBİ DEĞİL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Toplam blog
: 7
: 541
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

35 yaşındayım. Anneyim, eşim, ev hanımıyım.  1989 yılında gazi üniversitesi işletme fakültesini..