Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '10

 
Kategori
Anılar
 

Bir Anı

Hocam hani son sınıfta biz, size, "Artık sizinle işimiz kalmadı, size eyvallahımız yok artık, dersimize de girmiyorsunuz, " derdik ya, şakasına. Siz de, "Orası belli olmaz. Gideceğiniz yerlerde de, benim müfettişlerden tanıdıklarım olur, " derdiniz... Göreve başladığım daha ilk yıl okula müfettişler geldi. Dersime girdiler. Neyse çıktık dersten. Müfettiş bey ile konuşuyoruz. " Nere mezunusunuz hocam?" diye sormaz mı. Ben de, "Çukurova Üniversitesi" dedim. Müfettişin sorduğu ilk soru, .......... .....'ı tanıyor musun?" oldu... Vallahi müfettiş bey, sizin adınızı sorunca dondum kaldım hocam. Esprisini yapıyorduk. Gerçekten öyle oldu, diye... O anda, gerçekten, "Dediğiniz çıktı, " diye, içimden epey güldüm hocam...
Sonra, "Ben tanıyorum, " dedim.

O da, "Çok selam söyle!" görüşürsen, dedi.

Adı, ..... ..... idi.

Sizden övgü dolu sözlerle bahsetti.

Ben de, "Bana anlatmanıza gerek yok hocam, ben kendisini gayet iyi tanıyorum " dedim...

Hayat bazen böyle, güzel rastlantılarla doludur.

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..