Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '16

 
Kategori
Siyaset
 

Bir arada olmak istemem!..

Bir arada olmak istemem !. 

Bir ağaç görürsünüz kimi zaman tek başına… Dalları kurumuş…

Yaprakları dökülmüş, çiçekleri ve meyvesi yok…

Damarları bir ölünün iskelet eli gibi, toprağa geçirdiği parmakları dışarıda…

İçi dışı çürümüş ama bir ittireni çıkmadığı için bu vatan toprağı onu öyle dik tutar orada…Biz buna “Dik duruş” diyoruz…

Yoksul ve cahil insanlar dallarına çaput bağlarlar…

Her çaput parçası bir dilek… Para… Oğlana iş… İyi bir avanta…

Biraz sevap… Cennette bir yer… Bundan bir kazma sapı bile olmaz ama cahil insanların dallarına bağladıkları çaputlarla anlam kazanır odun …

İnsanlar ondan çok şey beklerler, oysa meyvesi, çiçeği dahi insanların bağladıkları çaput parçalarıdır…

Cehaleti temsil eder… Kaderciliğin sembolüdür… Akılsızlığın anıtı…

Söylesene Türkiye! Biz sana ne yaptık, sen bize ne? 

Neden  korkuyorsun Türkiye, neden vazgeçtin bizden!

Biz çoktan yitirdik kardeş olmayı Türkiye. Biz çoktan bölündük.

Bizi birleştiren, mezarlardan başka hiçbir şey kalmadı.

Tanıdığım çok insan var ki seni terk edecek.

Gelgelelim biz buradayız. Gemi batana kadar…

SENİ BIRAKMAYACAĞIZ…Okudum ,eğitim gördüm.

Cennete gitmek için yapmadım Türkiyem. Cennet istemiyorum ben.

Misal Mehmet Metiner de  Yiğit Bulut’da,o satılmış yazarlarda cennete gidecekse ben orada olmak istemem.

Çocuğum Türkiye, evladım Türkiye, babam, babacığım Türkiye. 

Televizyonları her akşam durmadan “işgal eden” o bozuk Türkçeli sakallı herifleri ben hiç seyretmiyorum Türkiye.

Sen mesela, hacı emmi-ezilen gariban yaşlı teyzem, Memleket sanki bunlardan önce müslüman değilmiş gibi “bunlar dinini imanını bilen çocuklar, ” diyordun.

Nasıl gidiyor sence vatan millet işleri?...

İftar çadırında, senin paranla sana avanta çorba ısmarladılar diye, nerdeyse bi hatim indirmediğin kalmıştı.

Duble yol yaptıkları için bunlara oy verdim diyorsan…

“Üç milyon Suriyeli'yi memlekete doldurmalarını doğru bulmuyorum” diye şikayet edemezsin.

Uzmanı değilim çünkü hiçbir şeyin. Uzmanlığa gerek duymuyorum. 

AKP'sizlerin de yaşayabileceği bir hayat düşlüyorum.

Senin partilerinden bir şey ummuyorum zaten. 

Bitmiş bir rejim olan demokrasinin, çoğunluk yerine

Senin soluna ne oldu sahi, sol yanına! 

Bir olmak için hepimizin ölmesini mi bekliyor senin solcular… 

Herkese avuç avuç özgürlük verebileceğimiz bir ülke kurabilmek çok mu zor?

Sahi sorayım sana , bu kadar ölüyü nasıl kabul ediyor parayla şişmiş karnınız.

Sahi Türkiye, seni bırakmayacağız bu kesin ama seninle ne yapacağız…

Yaşam sadece layık olduğun şekilde yönetilmek değildir. 

“Her millet layık olduğu şekilde yönetilir” derler, devamını söylemezler.

Halbuki, o lafın devamını dünya demokrasi tarihinde sadece Mustafa Kemal söylemiştir:

“Her millet, icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortaktır!”

Aç şimdi haberleri.

Seyret eserin... Çıkarırsan Atatürk'ü… Geriye anca bir hiç kalır.

ozcanvural33@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..