Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '11

 
Kategori
TV Programları
 

Bir Çocuk Sevdim Dizisindeki Bazı Gariplikler

Bir Çocuk Sevdim Dizisindeki Bazı Gariplikler
 

Daha önce bir blogta bir çocuk sevdim dizisini eleştirmiştim.

Linki budur.

http://blog.milliyet.com.tr/-bir-cocuk-sevdim--dizisi-elestirisi/Blog/?BlogNo=327989

Bu blogta da devam edeceğim.

Dün 8. bölümü oynadı dizinin.

Ama hala dizinin yazarları ne yapmaya çalışıyor anlamayadım.

Garip olaylar var.

Mesela 7. Bölümde resmi arabasıyla bir polis, Turan beyin tanıdığı bir komşu kadını alıyor,resmi arabasına, sanki onu zorla bir yere götürüyor. Turan bey polis arabasını takip ediyor. Polis arabası bir kırmızı ışıkta dururken, kadın polisin resmi arabasından kaçıyor. Turan bey de arkasından koşuyor. Güya kadına yardımcı olmak için. Turan beyle yüzyüze gelen polis sinirleniyor, tabancasına davranıyor. Neyse kadın da polisten tarafta oluyor, Turan bey de oradan ayrılıyor.

Gariplik 1: Hiçbir polis resmi arabasına, bu şekilde bir bayanı zorla alarak, böyle bir olaya yeltenmez. .

Gariplik 2..Polisler bu şekilde, bir kadından dolayı sinirlendikleri karşılarındaki vatandaşa kolay tabanca çekemezler.

Sorgulama sırasında, bir polis, Mine’nin teyzesine tokat atıyor.

Gariplik 3: Bu şekilde sorgulama olmaz.

Gariplik 4: hadi oldu diyelim, daha önce çeşitli eylemlere katılmış, haklarını, hukukubu bilen, üniversite mezunu Mine’nin teyzesi bu durumda sessiz ve de tepkisiz kalmaz.

Dizi de polisler biraz rencide ediliyor gibi geldi bana.

Dün oynayan 8. bölümde Mine adım adım Timur ile evliliğe doğru giderken, her şeyden habersiz Sinan, Amerika’dan döner. Boynunda kollar dediğimiz boyunluk vardı. Büyük ihtimalle boyunu kırılmıştır. Ama sağ eli hareketlidir. Annesinin verdiği cismi, sağ eli tutup, havaya bile kaldırdı.

Gariplik 5: Boynu kırılan birinin ellerinde felç olur. Bildiğimiz bir örnek, Aydın Menderes’dir. Eğer Sinan’ın boynu kırılmayıp, daha aşağı seviyelerde omurilik hasarı varsa, o zaman boyunluk kullanmasına gerek yoktur. Bu nasıl bir yaralanma ise, her nedense yüzünde kafasında bir travma izi oluşturmamıştır.

Neyse gariplikler uzayıp gidiyor.

Şimdilik bu kadarı yeter.    

 

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..