Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Bir gün olur da...

Bir gün olur da...
 

Zamanı gelip de, aranızdan gittiğimde, yüreğimdeki umut, dilerim yolumun ışığı olur...


Bir gün olur da, göçüp gidersem bu dünyadan ben...

" Bir zamanlar bir Gülen Adam varmış! " desinler...

Olur da, canları ister, yazdıklarımı okurlarsa...

" Bazen matrak, bazen hüzünlü, bazen de çok ciddi olurmuş o adam " desinler...

Bir gün olur da, göçüp gidersem bu dünyadan ben...

Param olduğunda, keyfim geldiğinde neşeme neşe kattığımı,

Bazen dara düşüp de, yiyecek ekmek, içecek su parası bile bulamadığımdaysa,

" Boşver be oğlum! Bu da geçer! " diyebilenlerden olduğumu bilsinler...

Çünkü yaşadıkça insan, Allah onu sayısız kereler dener de dener...

Kadının delikankısını, delikanlının dobrasını, dobra adamınsa,

Her sözünü dinlediğimi...

Olur da merak ederlerse eğer beni... Söyle de, onlar da bilsinler Cem abilerini...

Bir gün olur da, göçüp gidersem bu dünyadan ben...

Son sözümün: " Bu dünya kimseye kalmadı, sana da kalmaz be oğlum! " olduğunu...

Daha ölmeden ben, taaaa bu günden söylediğimi, söyle de, onlar da bilsinler...

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..