Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Nasıl bir kadın istiyorum ben?

Nasıl bir kadın istiyorum ben?
 

Korkma! Korkma! Bu kadar güzel bir kadın olmanı beklemiyorum senden canım!...


Her adam kafasına, gönlüne göre, her kadın kendi zevkine, kalbine göre bir adam ister herhalde...

Başkalarının nasıl bir adam ya da nasıl bir kadın istediğini tam ve doğru bir şekilde anlatamasam bile; kendi kadınımı kendimce anlatabilirim herhalde!...

Önce ve önce en az benim kadar, eğer mümkünse, benden de zeki ve akıllı olmalı benim kadınım...

Duyarlılık eşiği yüksek, insan yanı güçlü, kendine has bir tarzı ve kişiliği olmalı...

Ne benim neden böyle bir adam olduğuma kafayı takmalı ne de kendi kişiliğini sorgulatmalı...

Kendine güvenli, ilkeli, kendine özel yaşam nedenleri olmalı...

Biraz anaç, biraz otoriter, biraz hoş şohbet, güleryüzlü ve ille de ciddi ve olduğu gibi biri olmalı...

Hayat üzerine, insanlık üzerine düşünceleri,kendinden başkalarını da kucaklayabileceği toplumsal dertleri olmalı bence.

Okumaya, yazmaya, düşünmeye gönüllü; sinema, tiyatrosever ve sanatsever de olmalı...

Çok güzel olmasa da olur be canım benim! Ama muhakkak bakımlı ve missss gibi kokan olmalı...

Hanımefendi olmalı; ama hanımefendilikle çıtkırıldım olmayı karıştırmamalı...

Çokça sevişmeyi de çok sevse, hiç de fena olmaz hani yani!...

Eskiden tipik sarışınkoliklerdendim ben. Ama şimdilerde kızıl da, kumral da, esmer de olsa olur be arkadaşım! Olur olur efendim! Ben sizi hiç kırar mıyım?!!

Ama muhakkak etine dolgunundan olsun siparişime uyan hatunum! Zira ben sıfır beden, Avrupai, bir deri, bir kemik, rejim delisi olanları hiç sevmem efenim! Ne yani?... Gönlün olsun diye, sana yalan mı söyleyeyim hanfendi?

Sulugöz hatunlardan çok da hazzetmem ben. Gergin olmasındaysa, çok da fazla bir sakınca yok benim için hatun kişinin... Zira ben, paratoner gibi bir adamım! Tüm gerginliğini alır, yumuşacık ipek bir şala çeviriveririm hatunumu hemen!; eğer istersem...

Tukulu, ihtiraslı, tuttuğunu koparan olmalı ( Tabi her tuttuğunu değil!...)

Fazlaca erkeksi, her fırsatta kadın - erkek kavgasına meraklı olanlarıysa; hiç sevmem. Allah'a yakın; bana uzak olsunlar lütfen!

Çocukları ve hayvanları da severse fazlasıyla mutlu olurum ben! Zira oğlum Benek'le kavga etsinler istemem!

Kendiyle barışık, gelecekten umutlu, hayalleri de olsun; hazır her şeyi  sipariş etmişken şuracıkta!...  İstemenin de, hayal etmenin de sonu yok ya nasıl olsa!...

Ve en önemli olanı, merak etme. En sona sakladım canım: Varlığa da yokluğa da hazırlıklı, vara sevinmeyen, yoka üzülmeyen ve her daim sahip olduklarıyla yetinebilen, gerçekten alçakgönüllü, hayatın hepi topu  " bir varmış, bir yokmuş " olduğunu bilen pamuktan bir prenses arıyorum ben!

Peki bir kadından bu kadar çok şey isteyebildiğime göre; ben de kim miyim şimdi böyle? Hiiiiçççç! GÜLEN ADAMIM ya!...  BİR BÜYÜK HİÇİM BEN, gördüğün gibi  işte!...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.mailce.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..