Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '14

 
Kategori
Oyuncaklar
 

Bir Hobi olan Oyuncak Araba Koleksiyonu

Bir Hobi olan Oyuncak Araba Koleksiyonu
 

oyuncak araba koleksiyonu


Bugün değişik bir konu seçtim. Konumuz oyuncak arabalar ve oyuncak araba koleksiyonu. Her erkek çocuğunun hayatının bir evresinde oyuncak arabaları olmuştur. Sizleri çocukluk günlerinize götüreyim biraz. 

Araba tutkusu sanırım genlerimizde var. Çocukluğumu hatırlıyorum da arkadaşlarımla birlikte arabaları çarpıştırır ve yarıştırırdık. Modellerine göre yorumlar yapar en caf caflı görünen arabalara sahip olmak isterdik. 

Batman'in arabasını hatırlar mısınız? Benim çocukluğumda çok önemli bir yere sahipti :) Eminim sizlerin de bu tarz arabalarla oynamışlığınız vardır. Zamanla büyünce o oyuncak arabalardan da kopamazsınız ve oyuncak araba koleksiyonu yaparsınız. Anneniz çöpe atmak ister, küçük çocuklara vermek ister ama anılarınızın geçtiği o oyuncaklardan kopmak mümkün değildir. 

Sonuç olarak odanızda bir sürü oyuncak arabalar vardır. Yüklediğim resim gerçekten muhteşem görünüyor. İnsanın hobileri olmalı ve bu hobi yapılmaya değer. 

Koleksiyonculuktan sonra benzinlik oyuncak araba alma tutkusu da başlamıştı bende. Arabanın kendisini alamıyoruz bari oyuncağını sürelim dedik :) Genede fırsat buldukça internette dolanırken oyuncak araba alıyorum. Hem ucuz oluyor hem kapıma kadar geliyor. 

Çocukları sevindirmekten öte amacım bir odayı komple oyuncak arabalarla doldurmak bu da benim tutkum efendim. Özellikle Amerikan klasiklerini toplamayı çok seviyorum. Bu arada genelde oyuncax.com dan alışveriş yaparım. Ürünleri güzel müşteri ilişkileri iyi. Ayrıca ucuz satıyorlar :) Tamamen model arabalar üzerine sayfaları olması beni çeken özelliği tabiki.

Bu yazıyı yazarken aklıma geldi bir tane maisto corvette stingvay özel üretim kırmızı renginden alacağım. Tam kırmızı da değil vişne çürüğü diyebiliriz.

Model arabaların dışında uzaktan kumandalı elektrikli arabaları çocuklarına almanızı tavsiye ederim. Yer yön duygusunu kordinasyon duygusunu kazanabilirler. Uzaktan kumandalı oyuncakların çocuk gelişimde katkısı olduğunu duymuştum. İnternet başında yetişen yeni bir nesil içinde dışarıya çıkıp oyun oynayan çocuk çok az kaldı. Çocuklar teşvik etmek adına oyuncak almalıyız. Ancak sanal ortamdan bu şekilde kurtulabilirler. Yoksa bilgisayar oyunları beyinleri sarmış olacak. Bol koleksiyonlu günler diliyorum...

 

 
Toplam blog
: 9
: 86851
Kayıt tarihi
: 21.03.12
 
 

Doğal tedaviler üzerine yazılar yazıyorum. Şifalı bitkilerin kimyasal maddelerle karışmadan direk..