Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '12

 
Kategori
Güncel
 

Bir Kez Daha Anladım ki Ben Mayıs Ayını Çok Seviyorum

Bir Kez Daha Anladım ki Ben Mayıs Ayını Çok Seviyorum
 

  • Sabah sabah iki şarkı dinledim. Tavsiye ederim… Grup Yorum’dan Mayıs ve Banu Kırbağ’dan Mayıs Ayların Gülüdür
  • Her iki şarkıda sabah sabah iyi geldi. Malum Pazartesi… Sendrom yaşamaktayım! Oysa ki, ayın başından beri ben neyi eksik yaptım diye düşünüyorum. Meğerse Mayıs ayındayız ve ben Mayıs ayına ilişkin yazılmış bu iki şarkıyı dinlemeyi ihmal etmişim. Aslıında her akşam bu şarkıları dinleyeceğime dair kendime söz veriyorum ama sabah oluyor, unutuyorum. Sitenin bahçesinde dolaşırken aklıma geliyor… Hele ki o rengârenk güllerin arasında dolaşmak yok mu? İşte tam da o anda Mayıs ayının geldiğini daha iyi anlıyorum. Gerçi şu aralar Antalya’da puslu bir hava var. Akşamları yağmur ha yağdı ha yağacak… Birkaç damla yağmur düşüyor, sonrası yine süt liman semalar…
  • Her yanda bir koku bir koku sormayın… Portakal çiçeği, hanımeli ve akşam sefası… Bütün bir Antalya’yı etkisi altına almışlar. Ve tabii ki bütün evlerin bahçelerinde, rengârenk yediveren güller… Ha bir de Migros Kavşağına girişteki orta refüjün üzeri… Fındık gülleri kaplamış her yanı… Gürül gürül pembe fındık gülleriyle sarmaşık yapılmış orta refüj… Oralardan geçenler dikkat etsinler böyle bir gül cümbüşüne tanıklık etmemişlerdir…
  •  
  • Evet… Sabahları sitenin bahçesinde turlarım. Her yanda rengârenk güller… Sarı, beyaz, mor, eflatun, pembe… Ve siteyi çevreleyen duvarların üzeri hanımeli… Ve biz her hafta Pazartesi günü kızımla gül ve hanımelinden bir buket hazırlıyoruz. Ufaklık ille de öğretmenine götürecek. Ufaklık Pazartesi sendromunu böyle atıyor üzerinden.
  •  
  • Bu sabah dinledim bu şarkıları. Ve bir kez daha dinleyeceğim bu şarkıları. Tavsiye ederim. Siz de dinleyin. Ruhunuza hafif dinginlik katmak istiyorsanız tabii… Ve haftaya dair güzel bir başlangıç yapmak istiyorsanız…
  • Bu şarkıları dinledim ya… Evet… Bahar geldi arkadaşlar, ciğerlerime çektiğim nefesten, burnuma gelen çiçek kokularından hissediyorum baharın geldiğini.
  • Bir kez daha anladım ki, ben Mayıs ayını çok seviyorum.
  •  
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..