Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir kızın günlüğünden!

Bir kızın günlüğünden!
 

Yüreğime dokundu uzaklardan bir sevgi

Bir an ürperdi içim

Ve sevginin sıcaklığıyla ısınmaya çalışırken

Çok uzaklardan bir şarkı duydum aşka dair

Dinledim,

Uzaktaki ışık hüzmelerini gördüm

Belli belirsiz bir yüz vardı bu ışığın içinde

Bir yürek

Sanki senin yanındayım hep dermiş gibi

En umutsuz anımda güzel yüreğini göstermek istermişcesine

İçindeki düşler diyarına götürdü beni

Gerçekle hayal arasında bir çizgide dansetti kelimeler ve düşler

Dans etti, biz sustuk

Ortak düşlerimiz konuştu sadece

Bütün gece

Uyudum

Uyuduğumda gece üstümü örttü

Uyandığımda içimde umut kırıntılarını

Ve kalan sevgiyi gördüm

Bu en büyük aşklara bile bedeldi...

Bloğumdaki resim www.ircforum.net adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..