Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '15

 
Kategori
Güncel
 

Bir lejyonerin PKK serüveni

Bir lejyonerin PKK serüveni
 

google


PKK, Kuzey Suriye’de kendini tehlikeye atmayıp, paralı asker kullanmış:

“ABD’li PKK’lıdan inanılmaz itiraf: Mesaj attım, cv’mi istediler!”

http://www.taraf.com.tr/dunya/abdli-pkklidan-inanilmaz-itiraftwett-attim-cvmi-istediler/

Bunda şaşacak bir şey pek yok, sonuçta bu da bir iş.

Devamı daha mavra:

“YPG saflarına katılmak o kadar basit oldu ki… Miami Beach’e gitmek kadar kolaydı. Önce internetten YPG’nin sayfasına girdim. Oradan bir mesaj gönderdim ve IŞİD’e karşı savaşmak için gönüllü olduğumu söyledim. Bana geri döndüler ve cv’mi göndermemi istediler. Değerlendireceklerini söylediler. Askeri kariyerim bonus oldu. Bu kişilerin YPG ile batılı gönüllüler arasında aracılık yapan Avrupalılar olduklarını sanıyorum.”

‘Savaş and co.’ durumu yani... ‘Cv’ denilen şeyin anlamı, ‘curriculum vitae’, iş başvurusundaki ‘özgeçmiş’ yani.

“Havalimanında gerçekten de beni karşıladılar. Arabada bir de İskoç vardı. Bu beni rahatlattı. ‘Yalnız değilim’ dedim. Aynı zamanda iyilerin tarafında olduğumu düşünmeme sebep oldu.”

‘Self-justification’a bakar mısınız? Ulan hayvan, oraya insan öldürmeye gidiyorsun, vatan millet Sakarya takılmıyorsun, üstüne bir de para alıyorsun.

Artı, oryantalizme bakar mısın?: Doğulular’ı birbirinden kurtaran Batılılar ordusu.

“Birlikte savaştığım Kürtler’in ellerindeki silahlar çok yetersizdi. Çelik yelek olmadığı için bana verdikleri yeleğin içine bir İncil koyarak destek yaptım.”

Yani PKK, YPG’ye, yani kendi adamlarına bile silah vermemiş. Bu arada ellerinde silah eksiği yok. PKK, geleceği düşünerek, riskli durumdan (silahları IŞİD’e kaptırmaktan) kaçınıyor. Bu da, kendi içlerinde bile, YPG’yi tam desteklemeyen altkümeler var demektir.

“Bazı üyeler ellerine daha önce hiç silah almamıştı. Hiçbir yaş, deneyim, fiziksel koşul şartı olmaksızın bu adamları aramıza almaları gerçekten çok tehlikeliydi. Bu insanları ellerine silah verip ‘hadi iyi şanslar’ diyerek cepheye gönderiyorlar.”

İşte bu, sonun başlangıcıdır. Tamam, TC ordusuna karşı ‘ceylan’ geyiği tuttu ama TC ordusu da, ceylan ve (hem de NATO izni almaksızın) Kalaşnikof kullanmayı öğrendi sonunda. IŞİD de, orada binlerce YPG’liyi telef etti ama açıklanmadı bence.

“Kürtler’den hiç para almadım. Benimki ibretlik bir hikaye ve pişmanlıklarım da var. Ayrıca hukuki açıdan başıma ne geleceği konusunda da fikrim yok.”

İçinde birçok yalan barındıran bir önermeler dizisi. Çıkarsama şu olabilir: ABD / CIA / NSA durumlardan haberli, ödemeyi onlar yapıyor.

Sonuç:

Bu, Lahey’deki Uluslararası Ceza Mahkemesi’ni ilgilendiren bir suç itirafı. Esed / Suriye ve TC dava açabilir.

Açacak mı?

Hayır.

Ancak, savaş suçlarında zaman aşımı yok.

Zihni Sinir önerisi: Apo önce TC cumhurbaşkanı olsun, sonra insanlık suçundan yargılansın, pu haa haaa...

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..