Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '11

 
Kategori
Öykü
 

Bir Ruh iki Beden üç Aşk (Altıncı Bölüm)

Bir Ruh iki Beden üç Aşk (Altıncı Bölüm)
 

“Yakışıklı mıydı?”

“Üff”

“Ne üff?”

“Yani”

“Yani derken”

“Eli ayağı düzgün çocuktu işte fena değildi”

“Babası ne iş yapıyordu kız”

“Ticaretçi”

“Ticaretçi ne demek”

“Dükkânları vardı”

“Zengindiler yani”

“Eh sayılır”

“Hadi ya”

“Durun kız durun ruha soralım. Eflatun’un mesleği ne olacakmış”

Gel de çık işin içinden Şimdi Doktor, Mühendis, Avukat gibi bişey demem lazım. Berber yazdım.”

“Ha s...tir, Berber mi?”

“Dur kızım ya ruhun yanında küfür etme, çarpılırsın valla,”

“İyi de Berber ne ya?”

“Hadi kızlar sıra bende”

“Aman al ne halin varsa gör. Ruh da senin olsun.”

“Cevat beni seviyor mu?”

Ne deme mi bekliyorlardı yani. Çok yazdım.

“Ay kız gördün mü?”

“Yerim lan seni”

“Hop kızım sakin ol”

“Tamam tamam”

“Cevat’la evlenecek miyiz?”

Yok, kızım Cevat sizlere ömür olacak, Off ya”

Hayır yazdım.

“Kiminle evleneceğim?”

Nedret

“Nedret kim?”

“Oha yani, ben ne bileyim ya, kafadan attım işte”

Kamyon Şoförü yazdım

Zavallı kızcağız mosmor oldu. Neyse ki en son kalan kıza insaflı davranmaya karar verdim.

 

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..