Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '10

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Biraz saygı lütfen

Biraz saygı lütfen
 

Google`dan aldim


Üç tane yazı yazan kendini köşe yazarları ile karşılaştırmaya kalkıyor, değerli köşe yazarlarının çoğu yıllarca basın kuruluşlarına emek vermiş kişiler. Yıllar sonra bilgileri ve tecrübeleri ile gazetelerin köşelerinde yazmaya hak kazanıyorlar. Yarın konumlarının ne olacağı belli değil. Yazdıkları yazının birilerini rahatsız etmesi neticesinde işlerinden olabilirler. Yazdıkları yazıdan dolayı bir çok tehdit alıp hayatlarından bile olabiliyorlar.

Blog yazarları ise sosyal ağlarda bilgi ve birikimine bakılmaksızın siteye üye olması karşılığında yazmaya hak kazanıyor. Şiir yazıyor, hikaye yazıyor, yalamalık yapıyor, yalakalık yapıyor. Ciddi konulara gelince iş değişiyor. Kapatıyor gözlerini, bir anda kendini ama gibi hissediyor. Tıkıyor kulaklarını duyduklarına, duyma travması geçiriyor. Sonrada köşe yazarlarını sorgulamaya başlıyor.

Ortaya suç şebekesini çıkartan blog yazarı oldu da ben mi görmedim. Toplumun dikkatini çekecek bir olaya imza attıda biz mi es geçtik.

Gazete okurları güven duydukları köşe yazarına şahit oldukları olayları belgeleri ile birlikte sunarlar. Köşe yazarlarıda konuyu inceledikten sonra eğer doğruluguna kanaat getirir ise komuoyu ile paylaşır. Konu tamamen köşe yazarının insiyatifindedir. Konunun balon olması neticesinde köşe yazarı madara olur. Birçok gizli konu köşe yazarları sayesinde ortaya çıkmıştır. Örtülü ödenek ile vatandaş, ünlü dolandırıcı Parsadan sayesinde tanışmıştır. İçeriğine girmeye gerek yok. Köşe yazarlarının yazdığı yazılar ile hükümetler devrilmiştir. Birçok köşe yazarının uzun çalışmalar sonunda yazılmış birçok kitabı bulunmaktadır.

Blog yazarları konumlarını, değerli köşe yazarları ile karşılaştırmadan önce köşe yazarlarının ortaya çıkardğı yolsuzlukları, rüşvet olaylarını, ülkeyi sarsacak olayları gözden geçirip, değerlendirmeyi ona göre yapmalıdır.

Değişik konular içeren, anlatımı güzel, akıcı yazılar yazan blog yazarlarıda mevcut tabiki. Zaman içerisinde sözünü ettiğim blog yazarları layık olduğu yerlere getirilirler.

Ben gazete okumaya değerli köşe yazarları sayesinde başladım. Onlardan çok şey öğrendim. Değer verdiğim, çizgisinden ayrılmayan, ilkeli, gerçekleri söylemekten çekinmeyen, köşe yazarlarının önünde saygı ile eğiliyorum.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...