Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '20

 
Kategori
Blog
 

Blog yazmak zor zanaat :(

2007 yılının Aralık ayından 2018 yılının Aralık ayına kadar 11 yılda düzenli yayınladığım 1000 den fazla bloğumdan güncelliğini yitirenlerini temizledim, geriye geçerliliğini halen yitirmediğini düşündüğüm 605 bloğum var.

2018 yılı sonlarına doğru yaşadığım bir rahatsızlık nedeniyle yazma arzum ve yoğunlaşmam azalınca artık arada bir önemsediğim konulardan son 18 ayda sadece 6 blog yayınlamışım.

Şimdi düşüyorum da gönülden yoğunlaştığım 11 yılda sildiklerimle beraber toplam 1100 yani yılda 100, sildiklerimi saymayıp halen yayında olanları sayarsak ortalama haftada bir blog ve toplamda ortalama 1157 okunma sayısı tarzım için güzel performanstı ancak devam ettirmek zor gibi görünüyor.

Milliyet Blogtan (diğerlerine haksızlık olmaması için isimlerini yazmayacağım) kalıcı arkadaşlarım dostluklarım devam ediyor. Milliyet Blog’taki yazılarımı okuyanlardan sosyal ortamlarda tanıştığım sürprizler de çok güzeldi.  

Şimdilerde günlük kısa notlarımı FACE, WhatsApp DURUM, Twitter ve Instagram ortamlarında paylaşıyorum.

Tabii ki oluşan zihinsel birikimlerimi paylaşarak Milliyet Bloğa vefasızlık etmemeye çalışırım ama Milliyet Blogta da KISA YAZI tarzında bir kategori açılmasını öneriyorum ve böyle bir durum çok sevindirir.

VEEE artık mümkün oldukça Milliyet Bloğa girdiğimde yenidünyalarıyla gençleri görmek okumak istiyorum.

Milliyet Blog aileme unutmamaları dileğiyle sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Kadri KANPAK – 0 539 914 85 80

 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..