Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bloglar, ego tatmin yerleri mi ?

Bloglar, ego tatmin yerleri mi ?
 

Ego

Egoist

Egomanyak.

Ego süper manyak...

Ego tatmini

Bloglar zaman zaman bir ego yarışına dönüşüyor. Ben daha iyiyim, ben daha güçlüyüm, ben haklıyım anlayışı aşırı hırslarla birleşince, sorunlar ve gereksiz sürtüşmeler başlıyor.

Türkçemizdeki karşılığı biraz argoya kaçsa da buna bir " sidik yarışı" diyebiliriz.

Yarışmak güzel, rekabet güzel, beğenilmek ve sevilmek de güzel...

Devreye egobank girerse, işte o zaman halimiz duman...

Ben merkezli salvolarla sağa sola, ileriye geriye manevralarla başkalarına yaşam alanı bırakmamayı amaçlayan egolar herkese zarar verir.

Dünyanın başına da hep egomanyaklar çorap örmüşlerdir. Bu egomanyakların en büyüğü de Adolf Hitler'di.

Egomanyaklık, her düşüncenin içinde vardır. Sağcısında, solcusunda, futbolcusunda da vardır. Egomanyak futbolcu kendisini gösterme sevdasından takım oyununu bozar.

Blog ortamımızda da egomanyaklar var. Egomanyak blog yazarları da kendi egolarını tatmin için bu alanları kullanıyorlar ve bu alanı bir ego savaşına dönüştürüyorlar.

Dediğim dedik, çaldığım düdük, ne yazmışsam doğrudur, kimse bana kaşının altında gözün var diyemez...Kimse benimle sidik yarıştıramaz.

Egomanyaklar, egomanyakları iyi tanırlar, birbirlerini hemen bulurlar ve birbirine yapışırlar.

Gerçekte birbirini sevmiyor gibi gözükselerde, birbirlerine kur yapmaktan, sataşmaktan, meydana davet etmekten kendilerini alamazlar.

Blog ortamına bir renk kattıkları gerçeği de var. Bazılarımıza seyir zevki de veriyorlar. Belki içimizdeki gizli egoları bu yönde tatmin ediyoruz.

Bu yazıda hiç kimseyi suçlamıyorum ve yargılamıyorum. Bazılarının ego damarlarına da dokunmuyorum. Genel anlamda bir yazı yazmaya çalışarak, ben de belki gizli egolarımı tatmin ediyorum !...

Egolar...

Egoistler...

Egomanyaklar...

Ego super manyaklar...

Blog ortamının ego gülleri...

Blog ortamına bir çeşni kattığınız gerçeğiyle, varlığınızından şikayetçi değilim...

Ego ayarları konusunda biraz dikkatli olursak, sorun olmaz...

Sizi egomanyaklar sizi !...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..