Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Bloğun en berbat yazarı

Bloğun en berbat yazarı
 

Bloğun yıldızı diye Fulya'yı yazdıktan sonra bloğun en berbat yazarını da yazmasam olmaz şimdi. Yani objektifliğe sığmaz. Aramızda iyiler var da kötüler yok mu? Tabii bloğun en berbat yazarını tanımak içinde yine tıklamanız gerekecek. Yazımızı tıklatmak için başka çaremiz yok. Bir ara günde bir paket sigara karşılığı Ümit Culduz tıklıyordu yazılarımı ama en son kendisine kargoyla içine patlayıcı yerleştirilmiş sigaralar gönderdiğimden beri işi bırakmış görünüyor.

Bloğun en berbat yazarı aynı zamanda berbat bir kiracı. Berbat bir sevgili. Berbat bir uzay araştırmacısı. Vergi, fatura ödemeyen, çimlere basan, korsan CD ve kitap alan, hatta bizzat kendisi de korsan bir adam...

Bloğun en berbat yazarı aynı zamanda berbat bir işsiz. Girdiği bütün işlerden kovulan... Hatta İş ve İşçi Bulma Kurumu'ndan da kovulacak kadar berbat bir adam. Dayanamadım bunu kısaca anlatayım.

Annemin bir tanıdığı İş ve İşçi Bulma Kurumu'nda müdürmüş. Anneme, "Yolla senin oğlanı bana. Ona bir iş ayarlayayım buradan" demiş. Anneme epey bir direndikten sonra bir kasa bira karşılığı İş ve İşçi Bulma Kurumu'na gittim. Müdürle aramızdaki muhabbet aynen şöyle:
"Bak oğlum tam yerine geldin. Sana iş bulacağım. Burası İş ve İşçi Bulma Kurumu."
"Beyefendi bu kurumun adı mantıksız."
"Nasıl yani?"
"İş ve İşçi Bulma Kurumu... Nasıl yani ben işsizim. İşçi değilim. Siz işçi arıyorsunuz..."
"Evet. Senin gibiler işçi oluyor işte."
"İş ve İşçi Bulma Kurumu... Ne yapıyorsunuz yani? İşçileri saklıyor musunuz? Saklıyorsunuz sonra buluyorsunuz." "Oğlum orasını karıştırma. Ne iş gelir elinden onu söyle."
"Ben teknisyenim efendim."
"Ne teknisyeni?"
"Zaman makinası türbülans döngü mendifer sayacı distiribütör teknisyeniyim."
"Anlamadım."
"Ben de anlamadım. Yani anlamaya çalışıyorum. Bu mesleği ben buldum. Kendi buluşum. Mesleği buldum şimdi icra alanı arıyorum."
"Oğlum bak elimde odacı kadrosu var. Devlet memuru olacaksın. Seni pek gözüm tutmadı ama annene de söz verdim. Git hemen başla. Odacılık yapabilirsin değil mi?"
"Odacılık mı? Oda mı satacağım? O... O da... O üçüncü şahıs fiili. Fiiliyatta üçüncü şahıs olarak mı çalışacağım. Üçüncü şahsın şiiri var. Şair miyim ben? Şair ne demiş Geceleeeer geceleeeeer içindeki heceleeeer... Şairlere dair bir iş mi? Edgar Allen Poe ile mi çalışacağım. Annabelle'yi bilir misiniz?"
"Anasını belletme şimdi Annabelle'nin yeteeeeeeeer!"

Efendim bloğunuzun en berbat yazarı olarak kendimi seçmiş bulunmaktayım sevgilerle efendim... Çöp dökme saati pencereden döküvereyim pardon.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..