Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Böyle bir dünyada yeni yıl kutlaması olmasın …

Böyle bir dünyada yeni yıl kutlaması olmasın …
 

İster canlı olsun, ister cansız, ister yer altında yatsın, ister yeryüzünde yaşasın, hiç bir değerinin kıymetini bilemeyen bir milletin evlatları olarak karşılıyoruz yeni bir yılı… Umut ve heyecan dolu sözler sarf ederek, bir yeni yıl kutlama yazısı yazmak gelmiyor içimden…

Hayatımızı kirleten bütün insanları, pislikleriyle birlikte tükürüğümde boğmak istiyorum yüksek müsadenizle… Hatta  18 yaş sınırlarını zorlayacak lezzetli sözlerle sövmek geliyor içimden… Ana avrat şiirler döşemek istiyorum tüm politikacılara Can Yücel tadında…

Ama başıma iş almamak için söz verdim kendime… Asosyal ve apolitik tek hücreli amipler gibi eğlence yazacağım sadece şu sıra… Ruhumu afyonlamanın değişik bir yolu böylesi bir tercih… Aynı zamanda yaptığım şey, bazı pis gerçekleri görmezden gelerek, hayatımı daha katlanılabilir kılma çabası bir biçimde…

Çünkü ne yaparsan yap, ne söylersen söyle, öyle yada böyle, gemisini yürüten kaptan canım ülkemizde… Hiç kimseyi iğnelemiyorum, yada kimseye laf kaydırmıyorum bu sözlerimle… Aslında tüm isyanım, işini bilip cebini haksız yere doldurarak, yaşamlarını asalak tadında sürdürmesine göz yuman hayatın bizzat kendisine…

Hani reklamlarda yeni yıla girmek istemeyen adam var ya… Kimseye söylemeyin ama benim o mutsuz ve umutsuz herif… Dünyaya kuş bakışı bir göz atıp, batsın bu dünya diyen, bir avuç elit varoluşçu herifleriz bizler… Düzen böyle devam ettiği sürece, kutlanacak en mutlu gün kıyamet günü olacaktır, şu zavallı dünyamızda…

Efkar mı bastı ne, bu nasıl bir ruh halidir üzerimde kapkara bulutlar gibi gezinen böyle… Hiç mi iyi yada en azından keyifli bir laf çıkmayacak ağzımdan… Hiç mi umut dolu sözler sarf edemeyeceğim şu yazı boyunca merakla bekleyen siz sayın takipçilerime?..

Lütfen bu seferlik beni affedin… İçimden gram gelmiyor, göbek havasında eğlenceli sözler söylemek… Bu günlük idare edin beni… Belki yarın kendime gelip, düzenin sıradan bir insanı gibi, yeniden devam edebilirim belki hayatıma… Ama bu günlük ve bu gecelik harbice şeyler söylemiş olayım size…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/boyle-bir-dunyada-yeni-yil-kutlamasi-olmasin/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..