Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Boyner Holding yetkililerine...

Sevgili Boyner Holding Yetkilileri; Back- Up Hizmetinizle olan sıkıntımı hikayeleştirerek anlatmak istiyorum. Hikayemde anlatılan herşey gerçektir ve umarım seslenişimi dikkate alıp, bana uygun olabilecek bir çözüm önerisiyle geri dönüş yaparsınız.

İş hayatına yeni başlamış bir genç kadın düşünün. Master eğitimini tamamladığı süre boyunca bir yerde çalışıyor ve kendini geliştiriyor. Üç yılın ardından makina sektöründe hizmet veren bir firmadan iş teklifi alıyor ve çok iyi bir ücretle işe başlıyor. Yeni işi çok yoğun olmakla birlikte, kahramanımız mutludur çünkü herşey harika ilerlemektedir. İşinin 5. ayında Back -Up hizmetiyle tanışıyor, ve çok kısıtlı olan vaktinin sosyal hayat yönetimini emin ellere bırakmaya karar veriyor. Back-Up hizmetinin sunduğu çeşit çeşit mükemmel olanaktan faydalanabilmek o zamanlar için harika bir çözüm olarak görünüyor. Netice itibariyle yıllardır tanıdığı, müşterisi olduğu Boyner Holding'in bir kuruluşudur ve müşteri olarak adlığı hizmetten memnundur. İlk aylarda Back-Up ile olan ilişkisi gayet mutlu mesut gidiyordu ve kahramanımız tüm çevresine bu hizmeti tanıtmaktan mutluluk duyuyordu. Hatta promosyon olarak verilen herhangi bir malzemeyi kullanmaktan kaçınmasına rağmen, Back-Up'ın verdiği anahtarlığı kullanmaya başlamıştır ve halen kullanmaktadır. Küresel krizin yerel etkilerini Kasım ayında yaşaması, kahramanımızın tahmin edemeyeceği bir konudur. Makina sektöründe lider olan firması toplu personel çıkarımlarına başlamıştır ve Kurumsal İletişimin öneminin yeni yeni kavranmaya başlayan bir ülkede bu işi yapıyor olmanın getirdiği dezavantaj sonucunda işsiz kalıyor. İlk başlarda reklam giderlerinin kısıtlanması yeterli olmamıştır, kahramanımızın kendisi de işinden olmuştur. Zaten bu tarz çıkarımlarda son gelen, bekar ve genç olanlar ilk dalgada giderler. Yaşanan bu olumsuzluk, küresel krizde işsiz kalmanın getirdiği şok ve kendi geliriyle yaşamını sürdüren bir insan olmanın sorumluluğuyla kahramanımız hayatının standartlarını tedbir amaçlı düşürmeye başlamıştır. Kişisel bazda hazırlanan bu önlem paketi içerisinde aslında fazlasıyla memnun olduğu Back-Up paketini iptal etmek veya düşürmek seçeneği de vardı. Yapılan aramalar sonucunda, müşteri temsilcisi paket iptalinin ancak o güne kadar olan meblağın peşin olarak ödenmesi durumunda yapılabileceğini dile getirir. Ortada imzalanan bir sözleşmenin olduğunu ve aslında istenmese iptalin hiç yapılmayabileceğini bildiriyor.

Şimdi: Kahramanımızın maddi kaygısı olmasa, neden memnun olduğu bir hizmeti iptal ettirmek istesin? Cebinde nakit parası olsa neden Kasım-Şubat arasında ki borcunu ödemesin? Ve neden bu meblağın taksitlendirilmesini istesin? Taksitlendirme isteği red edilen kahramanımız "yapacak bir şey yok" diyip hizmetten yararlanmadan sessiz sedasız bir köşeye çekiliyor. Hani belki birileri insafa gelir de bir çözüm önerisiyle karşısına çıkar. Mayıs ayında back-up yetkilileri yeniden ararlar ve tekrardan aynı süreç başlar. Bu sefer istenen meblağ 600 tl'dir, ve kullanmadığı ayları da kapsamaktadır. Hizmetten yararlanmamış olması, kahramanımıza insaflı davranılmasını gerektirmemiştir.

Tekrardan sadece kullanılan zamanlar için taksitlendirme ve daha düşük bir paketten hizmetin devamını isteyen kahramanımız olumlu yanıt alamamıştır. Son çareyi, kendi sayfasından bunu paylaşmakta bulan kahramanımız bu satırları dile getirmiştir.

Sevgili Boyner Holding Yetkilileri;
Kahramanımız sizden kullandığı hizmetin taksitlendirilmesini ve daha düşük bir paketten aboneliğinin devam ettirilmesini istiyor. Bu konuda yardımcı olamazsanız eğer beni avukatlarınıza havale edeceksiniz, onlar da yıllık bedeli (800 tl'yi) benden almak için avukatlık ücretlerini, faizlerini vs. masrafları ekleyerek almak isteyeceklerdir. Ben zorlanacağım, üzüleceğim ve aslında çok memnun olduğum bir hizmeti ve kuruluşu kötü bileceğim. Diyorum ki, gelin siz bu müşterinizi üzmeyin, beni zorlamayacak bir şekilde mağduriyetimi giderin ve sizinle olan müşteri-firma ilişkilerimiz zedelenmesin. Ekonomik buhrandan intihar eden insanların olduğu bu dönemde, firma olarak herkesin takdirini toplayın, beni de mutlu edin. Ne dersiniz?
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..