Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Bu geyik bayat

Bir süredir yine herkes kendini otorite saymaya başladı. Galiba bugün de benim kavga edesim var. Madem unumuz var şekerimiz var bu kavga kaçınılmaz...

Niye bu kadar kural koyma meraklısısınız. Kuralsız yaşayamaz mısınız. Koyun muyuz güdülelim?

Bu site üyelik gerektiren editörlerce kontrol edilen uygun görüldüğünde yazıların yayınlandığı bir site. Adı üstünde 'BLOG'

Kural koymak gerekiyorsa onlar bunu zaten yapıyor. Nedir bu editörcülük oynama hevesiniz!

Üye olan zat-ı muhterem 'kuralları okudum kabul ettim' demiş. Eee bu durumda ötesinden size ne... daha ne kuralı koymaya çalışıyorsunuz…. neyi beğenmiyorsunuz anlamıyorum ki!

Herkeste bir büyüklük kompleksi, kimse kimseyi beğenmiyor. 'En güzel ben yazıyorum, en iyi benim. Sizler beş para etmezsiniz' iddiası. Ve bunu sürekli yapıyorsunuz. Daha doğrusu bundan başka da yaptığınız birşey yok ortada.

Üstelik bunu yapan bikaç kişi de değilsiniz. Böyle hayatını eleştiriye adayan akıl küpü bir grup var blogda. Akla ihtiyacımız yok ki.

Akıllı olup dünyanın kahrını... Neyse bu geyik bayat...

Anam babam; yazıların neyini eleştiriyorsunuz! Kimse büyük yazar büyük şair oluğunu iddia etmiyor ki. Herkes kafasına göre yazıyor. Bu sizi niye rahatsız ediyor. Neden sürekli birilerini bişeyleri eleştirmek gereği duyup sürekli çocuk gibi mızıklayıp insanı her okuduğunda 'Ya Allah rızası için bikere de birini eleştirmeden bişi yaz. ' dedirtiyorsunuz?

'Tamam siz mükemmelsiniz, zaten bu işi sizden daha iyi yapan yok, insanüstü bir varlıksınız, dünyamıza hediyesiniz, her yere heykelinizi dikilmeli vs.' desek mutlu olacak mısınız?

Valla çekinmeyin söyleyin. Öyle mutlu olacaksanız şahsen ben size bu iltifatları yaparım. Yeter ki hergün hergün başı sonu belli olmayan insanın yaşam enerjisini emip tüketen ayarsız eleştirilerinize bir son verin!.

Bende sizdeki bu bir türlü tatmin olmayan duyguyu anlayamıyorum!

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..