Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '18

 
Kategori
Güncel
 

Bu Gün Sana Yarın Bana

Bu Gün Sana Yarın Bana
 

Kosusturmayla geçen bir hayatin içinden bol keseden hizlica tükettigimiz sagligimizin her daim bu tempoda sürmeyecegini ancak anliyor insan.
 
İçini gezdigim yapi markette her adim attigimda dizimde duydugum agrinin siddetinden kesilen nefesim.
 
Bir an için aracina gidemeyecek kadar keskin acidan duyulan telas. Birkaç dakikada normale dönen diz agrisi bundan sonra daha dikkatli olmam konusunda bir uyari aslinda.
 
Çarsida yürüyüs yolunda uzun metrajli bir yürüyüsün ardindan duraga gitmek için anayol üzerinde bulunan üst geçidin merdivenlerinden, Körfez’in akvaryum gibi görsel güzelligini izleyerek çiktim.
 
Tam inis merdiveninin basinda yaslari seksenlerin üzerinde bir ihtiyar sol elinde tuttugu baston ile küçük bir poseti her geçene uzatarak bir seyler söylüyor fakat insanlar aldiris etmiyorlar.
 
Sira bana geldi. Bana da bir seyler söyleyerek bastonunu uzatti fakat isitme kaybim nedeni ile ne söyledigini anlamadan merdiveni birkaç basamak indikten sonra dönüp baktigimda hala adamcagiz bastonu ve elindeki poseti uzatarak bir seyler söylüyor.
 
İçim rahat etmedi tekrar dönüp yasli adamin ne istedigini sordugumda…. 
Sikilip çekinerek Bastonumu ve poseti merdivenlerden asagiya indirir misiniz dedi. 
 
Aldim Bastonu ve poseti, kendisi de sag kolu ile korkuluklara tutunarak diger ayagi ile merdivenleri tek tek inmeye basladi. Bende sol koluna girip yardim etmeye çalistim. 
Sol tarafim felç onun için kullanamiyorum dedi. Beni rahatsiz ettigi için özür dileyerek sag kolu ile destek alarak beraberce merdivenleri asagiya indik.  Beni yolumdan alikoydugu için tekrar özür diledi. 35 yildir bu sekilde yasadigini fakat hayatindan hiç sikâyet etmedigini söyledi. Aldi Bastonunu ve posetini sag koluna selametle diye ayrildik.
 
Degerli insan oglu, insanligin ve yardimseverligin rafa kaldirilip nostalji sayildigi günümüzde, o kadar dikkatsiz bir sekilde yasar olduk ki gerçekten muhtaç olarak önümüze çikip yardim isteyenleri bile iskalayacak kadar duyarsizlastik.
 
Kim garanti edebilir ki yarin her hangi birimizin ayni duruma düsmeyecegini. 
Bu gün sana yarın bana, olun hep saglicakla.
 
 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..